Beantwoorden
Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 21
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Oma overleden; telenet stuurt : "Jammer dat u uw ..."

Ons oma was overleden. 

Telenet zorgt voor weinig administratie volgens deze website. https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/verhuis-of-overname/je-a...

Omdat te doen heb je wel de mytelenet login nodig van de overledene. -> Gaat dus niet

Gebeld naar telenet helpdesk -> Daar zeggen ze dat je naar de winkel moet. (dit is dan wel in tegenspraak met de eerder genoemde website)

Verder 2 emails gekregen. Eerst met de melding dat het sociaal abonnement wordt opgezegd. Duh ?

Dan een email met als zeer gepaste titel :Jammer dat u uw Telenet-diensten opzegt  Que ?

Ben ik de enige met een overleden familielid die dergelijke afstandelijke robotisering meemaakt. Mag ik een beetje menselijkheid vragen ?

Bij de mutualiteit moet je gewoon niks doen. Daar wordt automagisch alles opgezegd.


 

 

 

 

2 reacties
_Bear_79
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... Tien op tien! Jij bent af! A born reader!

Oma overleden; telenet stuurt : "Jammer dat u uw ..."

Gewoon overlijdensakte sturen en Telenet sluit alles af. 
Heb dit zo ook geregeld, toen mijn pa overleden is.

luc55
Experienced Meesterweter
Berichten: 4798
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Oma overleden; telenet stuurt : "Jammer dat u uw ..."

Als dat niet lukt, kan je bellen naar 0800 66 350