Persoonlijke Login aanmaken lukte niet
De procedure lukt niet. De gegevens werden niet opgeslagen. Bovendien is de webpagina is beneden alle peil (evenals de facturen, wat een andere discussie is).
1. Men kan een pandora adres wel invullen en een tweede maal zelfs ook, zonder morren. Pas als men alle velden heeft ingevuld en op Volgende klikt, wordt maar eerst gemeld dat een pandora adres niet mag worden gebruikt !! Straffer nog, een willekeurig ander adres zou dan wel kunnen al is het dan een hotmail of eentje van de concurrentie.
En het allerstrafste : Een bestaand pandora adres was mee opgediend tussen andere mailadressen in het dropdown keuzelijstje. Die suggestie neemt men dan meteen als de meest logische toch ? Kan iemand nog volgen met de logica van Telenet ?
2. De beide velden voor het e-mailadres zijn niet eens lang genoeg om dit in zijn geheel te kunnen zien, hoewel er meer dan ruimte genoeg is op de pagina.
3. Wat is in hemelsnaam een "roepnaam" ? Men moet er zelfs woordenboeken bij halen en waarom is het wel nodig zoiets te vragen ?
4. OPGEGEVEN TIP : Als de klant eventjes maar 24 uren lang wacht, zou het wel eens kunnen lukken dat de gegevens wel worden verwerkt ! Bravo ! Dan krijgen we met zijn allen via de post (op briefpapier, dat mag niet meer) te lezen dat Telenet nu zo snel als het licht is geworden.
Na weeral zoveel tijd verloren te hebben, stelt men zich wel serieuze vragen over Telenet.
Opgelost! Ga naar oplossing.