24784
netweters
|
152655
antwoorden
|
20728
vragen
|
Deze week heb ik besloten om Play sports GO te nemen aangezien ik enkel Telenet internet heb. En dus over geen digitale televisie beschik.
Na het opzetten van mijn account en VISA gegevens kon ik op de Play sports app. Maar krijg ik enkel de foutmelding SSM_1160
Ik heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook heb ik volgende browsers gebruikt, Chrome, IE, Edge, Firefox, Safari. Allemaal zelfde foutmelding. Voor 29.95 per maand mag dit wel zonder problemen werken.
Al een probleem gelogd bij klantenservice met dossiernummer F_20200226_461563471, hierop is een resons via mail terug gekregen 'In bijlage de link waar u kan lezen hoe u dit probleem kan oplossen', maar de mail had geen bijlage. Nu als ik terug bel naar het nummer +3215333000 kan ik geen antwoord krijgen.
Staat tussen dit artikel iets dan kan helpen: Eerste hulp bij de Play Sports app & website
Alle stappen al doorlopen. Op Iphone en Laptop werkt het allemaal niet. Ook al 4G en de WIFI bij mijn ouders en op werk al geprobeerd. Lijkt me nu niet meer een probleem langs mijn kant te zijn.
lijkt me een ongeldige link
krijg de melding 'Unknown Session'
@Sneft schreef:
lijkt me een ongeldige link
Telenet klanten & Play Sports Go klanten moeten apart aanmelden. De link die ik u gaf is de aanmeldpagina specifiek voor Play Sports Go (niet-Telenet) klanten dus.
Nog steeds dezelfde foutmeldingen in de browser. Net Iphone herstart en play sports app opnieuw verwijderd en geinstalleerd, ingelogd met nieuw paswoord. Daar ook zelfde foutmelding SSM_1160
iemand die weet wat er hier aan de hand is? Ik zou graag vanavond de europa league match willen zien. Anders is mijn 29.95 deze maand al weggegooid....
Ik heb en had ook dit probleem en niemand kent blijkbaar play sports go ze vallen bijna allemaal uit de lucht d dit besta ? Na meerdere malen bellen mailen Chatten en we webwinkel te bezoeken hebben we besloten in februari terug stop te zetten dus we waren al bezig van begin oktober he en ging nooit ..in maart ging het geld er opnieuw af dus terug bellen mailen ale vanallles en heb dan geld terug gestort gekregen en alles was in orde zeiden ze tot ik vandaag terug zag dat ze geld opnieuw af was 29.95 dus weer bellen mailen maar niemand kan helpen omdat ze nergens iets zien dat we een abonnement hebben dus Voila daar sta en ga ik weer ???!!!!!!!!