41845
netweters
|
18358
gesprekken
|
19841
vragen
|
Sinds de laatste update zowel problemen op Windows PC als MAC. zowel via Safari, Firefox en crome ...
Yelo TV live tv kijken werkt maar na enkele minuten wordt scherm zwart of schakelt schermbeveiliging in.
Klank blijft wel doorspelen.
Contact met klantendienst Telenet en die weten van niets en kunnen ook geen oplossing bieden.
Tijd van schermbeveiliging verlengen of screensaver uitschakelen helpt ook niet.
Gezien het probleem zich zowel op MAC als Windows PC voordoet en met verschillende browsers ga ik ervan uit dat het probleem bij de App van Telenet ligt. Probleem met 100% zekerheid begonnen na laatste update.
Via Tablet (iPad air2) geen problemen.
Iemand een oplossing ???
Ik krijg continu de storing "er is een streamingprobleem" op een max via de website van yelo en kan geen tv of opnames bekijken
Jullie zijn niet alleen; ik heb het "streamingprobleem" al her en der zien opduiken. Misschien kunnen jullie via deze link een oplossing vinden?
Het is geen streamingprobleem. Via iPad werkt het perfekt.
Via Mac en Windows Pc wel problemen, zie mijn eerste post.
Hallo Dumé,
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Yelo TV werkt goed op ipad als ipad niet verbonden is met tv.
Maar als ik de ipad verbind met de tv met HDMI kabel krijg ik een probleem. Bij het afspelen van live tv krijg ik zwart scherm op ipad en tv. Wat was de oplossing van dit probleem ?
Voordien werkte alles goed.
Mvg,
Gilles Deheyder