Beantwoorden
Dumè
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Sinds de laatste update van Yelo TV problemen

Sinds de laatste update zowel problemen op Windows PC als MAC. zowel via Safari, Firefox en crome ...

Yelo TV live tv kijken werkt maar na enkele minuten wordt scherm zwart of schakelt schermbeveiliging in.

Klank blijft wel doorspelen.

Contact met klantendienst Telenet en die weten van niets en kunnen ook geen oplossing bieden.

Tijd van schermbeveiliging verlengen of screensaver uitschakelen helpt ook niet.

Gezien het probleem zich zowel op MAC als Windows PC voordoet en met verschillende browsers ga ik ervan uit dat het probleem bij de App van Telenet ligt. Probleem met 100% zekerheid begonnen na laatste update.

Via Tablet (iPad air2) geen problemen.

Iemand een oplossing ???

0 Likes
4 reacties
bueld
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Sinds de laatste update van Yelo TV problemen

Ik krijg continu de storing "er is een streamingprobleem" op een max via de website van yelo en kan geen tv of opnames bekijken

 

Smiley Verdrietig

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Sinds de laatste update van Yelo TV problemen

Jullie zijn niet alleen; ik heb het "streamingprobleem" al her en der zien opduiken. Misschien kunnen jullie via deze link een oplossing vinden?

 

https://community.telenet.be/t5/forums/searchpage/tab/message?filter=location&location=forum-board%3...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dumè
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Sinds de laatste update van Yelo TV problemen

Het is geen streamingprobleem. Via iPad werkt het perfekt.

Via Mac en Windows Pc wel problemen, zie mijn eerste post.

0 Likes
gilles
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Sinds de laatste update van Yelo TV problemen

Hallo Dumé,

 

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Yelo TV werkt goed op ipad als ipad niet verbonden is met tv.

Maar als ik de ipad verbind met de tv met HDMI kabel krijg ik een probleem. Bij het afspelen van live tv krijg ik zwart scherm op ipad en tv. Wat was de oplossing van dit probleem ?

Voordien werkte alles goed.

 

Mvg,

Gilles Deheyder

0 Likes