Beantwoorden
MarcAug
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Streamen van Yelo Play naar digibox lukt niet

i iedereen, ik heb twee aansluitingen op een ander adres. De ene heeft een digicorder en wigo en als extra in een andere kamer nog een tv met chromecast en op het andere adres heb ik een digibox met het minimum van tv en internet. Als ik op mijn smartphone de yelo play app open ga ik via de wigo aansluiting. Ik wil deze "streamen" naar mijn TV met de digibox. Mijn yeloplay app vraagt wel of dit naar ofwel de chromecast moet of naar de digicorder of naar de digibox. Als ik dan selecteer naar de digibox blijkt dit toch niet te lukken. Wat doe ik fout?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

Titel gewijzigd door: Daan (Mod) | Originele titel: yelo play

0 Likes
2 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Streamen van Yelo Play naar digibox lukt niet

@MarcAug   Als je bent ingelogd met je login van het adres van de Wigo kan je met die login de digibox van het andere adres niet aanspreken. Je kan wel eventueel een chromecast aanspreken.

 

Dus ofwel log je in met een andere login (van je adres met de digibox), ofwel installeer je op dat adres een Chromecast.

Waarom zou je eigenlijk willen streamen naar je tv met digibox als je een digibox hebt?

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarcAug
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Streamen van Yelo Play naar digibox lukt niet

Bedankt voor de info.

 

We kunnen weer wat verder.