Beantwoorden
nadjatigra1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo play laadt opgenomen programmas niet meer

Hallo iedereen,

 

Sinds een week laadt yelo play mijn opgenomen programma's niet meer op mijn android tablet (Samsung SM T560). Als ik erop klik komt er enkel een soort van foto van het programma en daaronder een donkergetint scherm.

Er is niets gewijzigd aan mijn instellingen. Tot vorige week was er geen enkel probleem. Is er iets veranderd sinds 01 januari ?

 

Mvg.

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Yelo play laadt opgenomen programmas niet meer

@nadjatigra1  Om opnames via Yelo te kijken moet je digicorder interactief zijn, misschien dat het daar mis loopt. Kan je nog meer dan 2 dagen vooruit in de tvgids op de digicorder? Dan is hij interactief en kan het daar al niet aan liggen. Anders moet je de verbinding tussen de digicorder en de modem nakijken.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Yelo play laadt opgenomen programmas niet meer

@nadjatigra1 

Goedemorgen 🙂

Je kan misschien ook eens proberen de cash en de opslag van de yelo app te wissen.

Hierdoor reset je de applicatie naar zijn standaard waarde en moet je je terug opnieuw aanmelden op de Yelo app.

 

Hier vind je een handige handleiding met de nodige stappen om uit te voeren: https://www.androidplanet.nl/tips/cachegeheugen-wissen-android/

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo play laadt opgenomen programmas niet meer

@nadjatigra1 

Ben je nog ingelogd met de app?

0 Likes
nadjatigra1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo play laadt opgenomen programmas niet meer

Ik heb opnieuw uit en ingelogd, cachegeheugen is gewist, zit zelfs vlak naast de digicorder, en kan geen enkel opgenomen programma bekijken of via tv gids een eerder programma ophalen en bekijken. Contactname met telenet gedaan, alle verbinden zijn ok. Zij denken dat het misschien aan het toestel ligt. Dit is een samsung met besturingssysteem 4.4.4, de updates zijn bijgewerkt. Raar dat vorige week alles nog ging en sinds 01 jan niets meer...

0 Likes
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Yelo play laadt opgenomen programmas niet meer

@nadjatigra1 

 

Misschien eens een andere telefoon kopen?

Android KitKat (of android 4.4) word niet meer gesuporteerd door google.

Operating systeem dateerd van 2013.

Daar kan inderdaad het issue bevinden, aangezien sommige applicaties niet meer werken op deze os.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo play laadt opgenomen programmas niet meer

@TheLaw 

 

Als ik het mij goed herinner is 4.4.4 de laagste versie Android waarop Yelo wel draait.

 

EDIT: Trouwens, als het daaraan zou liggen, start Yelo niet eens meer op en krijg je de melding dat uw Android versie te oud is. Ik weet dat toevallig omdat mijn vorige foon 4.3 had en op een bepaalde dag kreeg ik die melding. Het was dus gedaan met Yelo kijken op de foon, want updates waren er niet  meer en rooten om toch een hogere versie te installeren (wat wel goed lukte) resulteerde dan weer in de foutmelding dat het toestel geroot was ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Yelo play laadt opgenomen programmas niet meer

Als ik even spiek op: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/is-mijn-toestel-geschikt-voor-de-yelo-app-yelotvbe/ zou het inderdaad moeten werken.

Maar als je naar: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.yelo&hl=nl&gl=US gaat zie je helemaal onderaan het volgende staan:

 

TheLaw_0-1610532821162.png

 

Het is wat tegenstrijdig vind ik.

Ik zou eerder opteren voor een upgrade van de android versie.

0 Likes