Beantwoorden
JVer
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Streamen via YUGO-app / TV Flow-app moeizaam

Dag iedereen

 

Ik gebruik ondertussen een klein jaar de YUGO-app (nu TV Flow). Tot twee weken geleden ben ik altijd heel tevreden geweest over de goede en stabiele werking.

 

Sinds een kleine twee weken verloopt het streamen erg moeizaam, en dat vooral na 19 uur 's avonds. Hoe later op de avond hoe erger het wordt. Eerst zijn er haperingen om de 5-10 minuten. Na 21 uur zijn er om de 30 seconden haperingen ...

 

Er zijn op dat uur geen extra toestellen aan het werk dat de verbinding zou kunnen verstoren, integendeel. Enkel streaming via de iPad naar tv is actief.

 

Ik heb geen idee hoe het komt.

- Streamen via de app van Netflix, Disney+ werkt wel perfect.

- Er zijn sinds een jaar geen nieuwe apparaten toegevoegd aan het netwerken die de verbinding zouden verminderen.

- Ik dacht eerst dat het kwam door de Chromecast (nog geen jaar oud), maar na een reset bleef het probleem aanhouden. Daarom testte ik uit met Airplay op Apple Tv, daar hetzelfde probleem. Aan het casting-device ligt het dus ook niet.

- Dan maar een scan gedaan van van mijn thuisnetwerk om de verbindingen en snelheid te controleren. Resultaat: alles optimaal, HD/4K-video ook.

 

Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn. Is erg vervelend ...

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Streamen via YUGO / Tv Flow

0 Likes
3 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamen via YUGO-app / TV Flow-app moeizaam

Heb het al vaker gelezen, en vaak rond hetzelfde uur. Lijkt me een piek-uur probleem te zijn waarbij het systeem overbelast geraakt. Hopelijk lossen ze dit snel op nu er meer en meer mensen alleen via de TV Flow app TV zullen kijken.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wouter85
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Streamen via YUGO-app / TV Flow-app moeizaam

Hier hetzelfde probleem. Downloadsnelheden van 250Mbps, maar toch haperingen op iPad. Vooral het geluid die eerst wegvalt. Is inderdaad al zeker een week zo het geval.

0 Likes
dtpieter
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Wereld gedichtendag A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Streamen via YUGO-app / TV Flow-app moeizaam

Klopt, ik ervaar geen haperingen maar zie wel dat alles veel langer moet laden!

0 Likes