Beantwoorden
Voice
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Streamingproblemen Play Sports

Ik gebruik veel de laptop om naar voetbal te kijken op de playsport zenders. Tegenwoordig krijg ik dikwijls de melding dat er een streaming probleem is of no broadcasting. Wanneer ik dan mijn smartphone neem kan ik die toch bekijken en is er geen probleemmelding. Weet niet of het er mee te maken heeft maar dat is begonnen toen Elevensports het Belgische voetbal heeft overgenomen. Is dat probleem gekend en kan er daar wat aan gedaan worden? Alvast bedankt voor de medewerking.

 

Titel aangepast door Tae-Yoon (mod) | vorige titel: Streaming problemen Play Sport

0 Likes
3 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamingproblemen Play Sports

Kijk je via playsports.be of Yelo/Telenet TV website? Sowieso eens de standaard oplossingen proberen; andere browser gebruiker, cache verwijderen, ...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Voice
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Streamingproblemen Play Sports

Ik gebruik daarvoor Yelo Play. Als browser heb ik al jaren Morzilla FireFox en heb daar nooit problemen mee gehad. Als ik de cache wis, ben ik dan al mijn opgeslagen wachtwoorden kwijt?

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamingproblemen Play Sports

Probeer eens www.playsports.be, naar mijn ervaring werkt dit beter en je kan gewoon inloggen met je Telenet account. Geen registratie van toestel vereist. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.