Beantwoorden
dyniel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Telenet Mobile app werkt niet zoals verwacht

Ik heb een opmerking over de Mobile-app. Deze app doet zijn werk uitstekend wat betreft controle van je verbruik, maar ik kan er niet op rekenen als ik de app de wifi netwerken laat beheren.

Er wordt beweerd dat de app je in het buitenland met wifi-hotspots van de parnters van Telenet zou verbinden. Ik ben nog nooit met zo'n hotspot verbonden. Het kan, wellicht ben ik op de verkeerde plaatsen geweest. Een veel ergere eigenschap van deze app is dat hij de wifi zelf uitschakelt, waardoor ik thuis niet met wifi netwerk word verbonden, maar alles van mijn bundel gaat. Soms let je daar gewoon niet op en merk je het als het te laat is.

Daarom wat betreft wifi beheer is deze app voor mij volkomen onbetrouwbaar. Iemand ook zelfde ervaring mee?

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet Mobile app werkt niet zoals verwacht

Die ervaring heb ik niet. Ik heb (onder Android) de app ingesteld via Wifi beheren en verbinden. Daar heb ik enkel Wifi beheren aangevinkt. Verbinden, ook als Wifi uit staat heb ik uitgeschakeld. Dat zorgde er bij mij voor dat de WiFi (niet de mobiele data) terug aansprong, ook al schakelde ik die uit. Volgens mij zal dat ook jouw probleem oplossen.


De app zorgt ervoor dat je kan inloggen op Telenet Wi-Free, Hotspot, Homespot, maar ook op Ziggo, UPC, Unitymedia, Horizon. Ik moet er wél bij vertellen dat WiFree moeilijk doet als er een Homespot/Hotspot in de buurt is.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dyniel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Telenet Mobile app werkt niet zoals verwacht

Bedankt, ik zal het testen als ik in Nederland ben en een Ziggo hotspot vind.

Het aanzetten van wifi door de app zou ik niet erg vinden, wel het uitzetten thuis. Ik heb namelijk maar 500 MB bundel wat nét genoeg is en de app zou mij onnodige kosten bezorgen door de wifi thuis uit te zetten.

0 Likes