Beantwoorden
Est3b4n
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV Flow APK voor Android TV

Hoi, doordat Google sinds 30/05/2022 het niet meer toelaat om eenvoudig in te loggen op apps (zie Minder goed beveiligde apps en je Google-account - Google-account Help) heb ik al onze apps op onze Android TV moeten sideloaden.

Flow is de enige app die ik nergens kan terugvinden (behalve de mobiele versie 8.6.2). Is er iemand die de laatste versie voor Android TV kan voorzien? Ik weet dat we kunnen casten, maar dat is een beetje omslachtig 🙂

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Flow APK Android TV

0 Likes
3 reacties
Brent_
Ex-Moderator
Berichten: 11
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Telenet TV Flow APK voor Android TV

Is er iemand die Est3b4n kan helpen met zijn vraag?


Brent | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
xztd34
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Telenet TV Flow APK voor Android TV

Hallo,

Ik zoek ook de laatste versie van telenet tv flow apk, versie 8.7.2.

Kan iemand een download link geven aub.

Bedankt,

0 Likes
xztd34
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Telenet TV Flow APK voor Android TV

Hoi,

Ik heb het zelf maar opgelost want bij Telenet zelf kunnen ze me ook niet helpen.

Probleem dat ik had was dat op mijn Amazon Firestick 4K geen google play store staat en ik dus niet versie 8.7.2 van telenet tv flow app te vinden is.

Als je zoekt op internet via google krijg je de mobile apk's maar die werken niet op de Fire stick 4K.

Oplossing is naar de google play store te gaan op je computer, in mijn geval een Mac mini M1 en te zoeken naar de telenet tv flow.

Als je die opent kopieer de link:

https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.yugotv

Dan open je volgende link op je computer:

https://apkcombo.com/apk-downloader#package=be.telenet.yugotv&device=tv&sdk=24&arches=armeabi-v7a

en stelt de juiste parameters in, ik heb die voor Android 7 gekozen en je klikt Generate Download Link.

Dan krijg je daaronder de laatste versie 8.7.2 te zien waar je de apk kan downloaden.

Hopelijk helpt dit mensen met dit probleem.