Hé mede-netweters 🙂
Na een tijdje KLIK gehad te hebben, ben ik nu overgestapt naar de ONEup-formule, geweldig pakket voor een leuke prijs. Ik was al een tijdje niet meer via de TV-box televisie aan het kijken omdat ik, op de plek waar mijn tv staat, geen coax-aansluiting heb. Ik heb dit opgelost door een Nvidia Shield TV Pro te kopen, en via de telenet-app te streamen.
Nu ik ben overgestapt naar ONEup heb ik ineens de overstap gemaakt naar de TV-optie "Flow", omdat ik toch al via Android TV aan het kijken was. Nu, helaas zitten er veel minder zenders in deze nieuwe app, momenteel kan ik nog wel alle streamz+ inhoud bekijken, maar ben benieuwd of dit mee in het pakket zit, of dat dit een proefperiode is? Ik kan er alleszins niet aan uit, want op "Mijn Telenet" staat Streamz+ wel als "Extra Optie" aangeduid, en wanneer ik deze wil wijzigen krijg ik een foutmelding.
Nu, het meest storende waar ik tegenaan loop is dat ik met deze nieuwe flow-app meermaals per dag de error "SWOOP_PLAYER_UNABLE_TO_LOAD_ASSET" krijg. Is dit normaal, moet ik hier mee leren leven? De gewone "Telenet TV"-app had hier namelijk nooit last van.