Beantwoorden
Jerre93
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Telenet TV Flow (swoop player unable to load asset)

Hé mede-netweters 🙂

 

Na een tijdje KLIK gehad te hebben, ben ik nu overgestapt naar de ONEup-formule, geweldig pakket voor een leuke prijs. Ik was al een tijdje niet meer via de TV-box televisie aan het kijken omdat ik, op de plek waar mijn tv staat, geen coax-aansluiting heb. Ik heb dit opgelost door een Nvidia Shield TV Pro te kopen, en via de telenet-app te streamen.

 

Nu ik ben overgestapt naar ONEup heb ik ineens de overstap gemaakt naar de TV-optie "Flow", omdat ik toch al via Android TV aan het kijken was. Nu, helaas zitten er veel minder zenders in deze nieuwe app, momenteel kan ik nog wel alle streamz+ inhoud bekijken, maar ben benieuwd of dit mee in het pakket zit, of dat dit een proefperiode is? Ik kan er alleszins niet aan uit, want op "Mijn Telenet" staat Streamz+ wel als "Extra Optie" aangeduid, en wanneer ik deze wil wijzigen krijg ik een foutmelding.

 

Nu, het meest storende waar ik tegenaan loop is dat ik met deze nieuwe flow-app meermaals per dag de error "SWOOP_PLAYER_UNABLE_TO_LOAD_ASSET" krijg. Is dit normaal, moet ik hier mee leren leven? De gewone "Telenet TV"-app had hier namelijk nooit last van.

 

20210503_091924.jpg

0 Likes
2 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV Flow (swoop player unable to load asset)

Ik vind ook dat het wel héél weinig zenders gaan, de meest bekeken internationale zenders (National Geographic, Discovery, MTV & TLC) zouden er toch mogen hebben bijgezeten (eventueel aan €15 dan). 

 

Streamz+ is niet inbegrepen, je kan de content wel zien staan in de TV Theek, maar om echt te kijken heb je normaal een abonnement nodig. 

 

Dat van die SWOOP_PLAYER_UNABLE_TO_LOAD_ASSET vraag je best even na aan de klantendienst.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jerre93
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Telenet TV Flow (swoop player unable to load asset)

Dan denk ik dat er iets goed fout zit, want ik heb die Streamz+ niet gevraagd, ook niet geactiveerd, en deze staat geactiveerd maar krijg ze niet terug gedeactiveerd 😅 Best 1 van de toch eens in de winkel gaan horen dan, dat ik komende maand niet voor verrassingen kom te staan 😁

0 Likes