24756
netweters
|
152401
antwoorden
|
20700
vragen
|
Hey iedereen,
sinds meer dan een week kan ik (nu ik hem net nodig heb) de tv app op iphone 6 met ios 12.4.5 niet meer gebruiken, krijg steeds de melding dat ik geen verbinding met de server kan maken.
Als ik deze melding wegklik kom ik wel in de tv gids, maar zie niets van wat ik reeds opnam of zo. Als ik iets wou opnemen kreeg ik steeds de melding dat ik eerst moest aanmelden, maar ik ben aangemeld.
Sinds gisteren kan ik de app zelfs niet meer openen, iemand een idee? Algemeen probleem of enkel bij mij?
De app op de tv om bv. je verbruik te zien werkt ook niet ( nooit gewerkt) iets mee te maken?
Groetjes Mark en alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ok bedankt louishufk,
kan het ervoor dan gewerkt hebben en nu de activatie dan weg? De app zou dan toch moeten openen of heb ik het mis?
Groetjes Mark
@Ex-Netweter
Het is allemaal niet logisch. Daarom kan je best laten controleren of er iets aan de hand is.
Bij android gebruikers was er ook een aanmeldprobleem. Het kost niets om eens na te gaan of bij u de aangeboden oplossing helpt. Verwijder de cache en meld je aan zonder gebruik van hoofdletters in de naam. Lukt het, OK. Lukt het niet, niets verloren.
App opnieuw geïnstalleerd en nieuwe login aangemaakt, want de oude werkte niet meer!? (dat zal de oorzaak geweest zijn denk ik dan) en probleem opgelost.
Groetjes Mark