Beantwoorden
DenBeire
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! En we zijn vertrokken! Hi there!

Triing app werkt niet ( no connection error )

Sinds vorige week woensdag Whoppa en had meteen ook de Triin app geinstalleerd.

Ging vlot bij het aanmelden, mijn gsm nummer ingevoerd en de sms code die ze sturen en dan uiteindelijk kreeg ik een scherm waar mijn vast nummer stond en dat mijn toestel klaar was om Triing te gebruiken.

 

Nu het probleem is, eenmaal in het Triing menu waar je dus de dialer hebt en je contacten etc werkt het gewoon niet...

bovenaan staat een grijs bolletje en ''no connection'' en als ik in het Triiing menu alles nakijk krijg ik bij wifi en internet access een groen vinkje maar bij network quality een ! en de melding '' service temporarily unavailable. please try again later ''

 

Maar dit is al meer dan een week nu....

Heb Android Lollipop 5.1 ofzo dus dat is het probleem niet, app ook al opnieuw geinstalleerd met weeral mijn nummer in te vullen etc, weer een email gehad

 

Beste klant,
We hebben een nieuwe registratie voor de Triiing app ontvangen, die gelinkt is aan je vaste telefoonlijn.

 

Wederom alles lijkt in orde te zijn, enkel blijft de app zeggen no connection en ik hang op mijn witte telenet modem die begot 3 meter verder hangt met vol wifi signaal.

Is dit de app of mijn toestel ? vind bitter weinig terug over een probleem met Triiing op het moment maar het zou wel eens leuk zijn om het werkend te zien na bijna 10 dagen...

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Triing app werkt niet ( no connection error )

Probeer het eerst even op een ander toestel.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes