Beantwoorden
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Sinds 3 dagen lukt het niet meer om tv te kijken op mijn smartphone Samsung S10+ met Android 12 via data, ik krijg steeds de melding streamingsprobleem probeer het later nog eens. Via Wifi gaat het wel. Ik heb al verschillende keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd na heropstarten smartphone zonder succes. Verleden week wijzigde ik wel mijn inlog gegevens, gebruiker is nu mijn emailadres daarvoor gebruikte ik nog mijn gebruikersnummer dat ik ooit kreeg van Telenet, ik weet niet of dit iets gewijzigd heeft? Ik heb thuis ook nog steeds de digicorder waardoor ik ook de nieuwe tv app niet kan gebruiken.

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Ik kan geen tv meer kijken in yelo Play app met data

0 Likes
49 reacties
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Thomas 👍👍ik installeerde de cloudfare 1.1.1.1 app en het werkt, ik had daar zelf nog nooit van gehoord, ben ook maar een leek ☺️, ik kan hiermee yelo tv bekijken als voorheen.

Bedankt voor de tip. 

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

@thomasdb 

Nog nooit van gehoord, zie dat het een soort van vpn achtig iets is klopt dit?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
thomasdb
Freshman Veelweter
Berichten: 227
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

je krijgt er inderdaad een cloudflare ipv6 en 4 uitgangspunt voor je dataverbinding mee, het tunnelt  door je verbinding naar cloudflare en exit vandaaruit. gebruikt ook hun 1.1.1.1 dns, zoals de naam zegt. met zero trust van hen kan je ook de dns requests zelf inzien. de app is gebaseerd op wireguard je kan ook met wireguard werken om hun tunnel te gebruiken, zo gebruik ik deze om ipv6 te hebben op mijn gsm 4g verbinging , met wireguard. de tunnel maakte ik  aan met de tool WGCF . erna verwijderde ik de ipv4 uit de config. daarna ipv4 over orange en erbij 6 over cloudflare op orange dewelke enkel ipv4 aanbieden. als er geen 4 is ook geen 6 wel. . de zero trust app is fijn omdat je dan ook uitgaand kan gaan over CGnat 4g stick en deze van buitenaf reverse bereiken. je stelt er dan een (sub)domeinnaam voor in het cloudflare dashboard , kiest de te openen poorten, en draait de cloudflared app op de computer met de 4g stick dewelke de (web)server draait

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

@thomasdb 

Too much new information lol. Men kennis gaat maar zo ver als het simpele pronciepe van expressvpn en nordvpn, en dat die ook met wireguard werken. Maar dat is meer om bepaalde zaken wel te kunnen bekijken of onder de radar te blijven. Maar daar blijft het bij 🤐

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
thomasdb
Freshman Veelweter
Berichten: 227
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

You're welcome 😃👍

 

0 Likes