Beantwoorden
KennyD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

YUGO vs Chromecast (V1)

Wij hebben interesse om over te stappen van wigo naar yugo.

 

Momenteel beschik ik over een eerste model chromecast. Ik lees nu op de site van telenet dat deze niet ondersteund wordt. Wij ondervinden momenteel eigenlijk nergens problemen met onze eerste generatie chromecast. 

 

Zijn er mensen die kunnen bevestigen of er problemen zijn met de eerste generatie chromecasts in combinatie met yugo?

 

Een aansluitende vraag: 

 

Als het inderdaad niet zou lukken met de eerste generatie chromecasts, raden jullie dan gewoon de nieuwste versie chromecasts aan voor yugo of is yugo beter met een mediaspeler? Indien mediaspeler, welke raden jullie aan?

0 Likes
1 reactie
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

YUGO vs Chromecast (V1)

Als dit zo op de Telenet site vermeld staat, zou ik er vanuit gaan dat dit het geval is. Je kan dit ook zelf hier een navragen via de klantenservice natuurlijk. 

 

Zelf ben ik eerder een fan van een mediaspeler, omdat ik native apps handiger vind dan constant te moeten casten via gsm, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik zelf ben zéér tevreden gebruiker van Apple TV, die je overigens hier (samen met andere mediaspelers) aan een Telenet-klantenprijs kan kopen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes