Yelo Play casten naar LG Smart TV lukt niet
Hardware:
LG SM8200PLA (TV huiskamer) & LG UN74006LB (TV slaapkamer).
Smartphone OnePlus 6 met Yelo-app (omdat deze app compatibel is met mijn digicorder, Telenet TV-app lukt niet).
Draadloos netwerk: Alles werkt op één draadloos netwerk.
Situatie uitgelegd:
In de huiskamer kan ik de Yelo-app casten naar de digicorder en zo TV kijken/bedienen, casten lukt niet rechtstreeks naar de Smart-TV (dus als de decoder uit staat). Ik kan alles van mijn smartphone casten behalve Yelo. Ik zie ook mijn smartphoneschermpje op de TV. Video's, foto's, muziek, app's, youtube...alles kan ik casten...maar Yelo lukt niet.
nota: De situatie in de huiskamer heb ik hier even uitgelegd omdat ik hier de situatie van de slaapkamer even heb nagebootst bij wijze van test. (TV kijken doen we beneden dus wel degelijk via digicorder).
Op de slaapkamer staat geen decoder maar voor de rest is het idem dito zoals hierboven beschreven. Dus helaas hier ook geen Yelo TV te casten en dat is dus net wat ik wel wil doen. Netflix, Youtube, Muziek is allemaal geen probleem...behalve Yelo.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Een oplossing?
Moet ik aan mijn splinternieuwe smart-TV waar ik alles kan op casten dan nog extra een Chromecast hangen gewoon om Yelo te kunnen gebruiken?
Alvast bedankt voor jullie reacties, antwoorden, tips...
Groetjes!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Yelo casten naar LG Smart TV
Opgelost! Ga naar oplossing.