Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VPN verbinding met Safespot op de computer

@Suzy  ik heb de Safespot op al mijn apparaten geïnstalleerd , dat werkt goed en ben er zeer tevreden van. 

 

Nu heb ik gemerkt dat de gsm toestellen automatisch een VPN verbinding op zetten nu dat de Safespot geactiveerd staat. Op de computers heb ik ook die installatie gedaan maar ik merk dat er geen VPN verbinding opgezet wordt.

 

Is dit iets wat er in de toekomst nog veranderd dat Safespot ook een VPN verbinding opzet op de vaste computer ? Of staat er een VPN verbinding op maar dat ik deze nog moet activeren?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

VPN verbinding met Safespot op de computer

@patrick37 goede vraag. Ik heb er zelf niet direct een zicht op, maar zal eens horen bij enkele collega's die ermee bezig zijn. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

VPN verbinding met Safespot op de computer

@patrick37 ik heb al een antwoord gekregen! 😉

 

De VPN verbinding op een iPhone is noodzakelijk, omdat dit de enige manier is om de data/netwerktrafiek te onderscheppen en te kunnen controleren. Het is geen echte VPN-verbinding, het is een "local" VPN, om dus de data te kunnen analyseren.

 

Ze hebben me verteld dat zo'n VPN voor vaste pc's nog niet op de planning staat.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.