Sinds vandaag heb ik problemen met Yelo play te gebruiken op mijn desktop. Eerst en vooral een overzicht van :
OS? Windows 10 Pro + Applicatie
Eventuele foutmelding? Geen
Wanneer vindt het probleem plaats? Recurent
Aard van het probleem? Het probleem is dat wanneer ik de applicatie opstart, alles mooi opstart. Ik krijg dan het menu te zen met de 4 onderdelen (ontdekken / TV-kijken / TV-Gids / Opnames). Wanneer ik vervolgens op TV-Gids klik valt de applicatie gewoon uit. Als ik ze vervolgens weer opstart, start ze mooi op. Ga ik vervolgens naar opnames, zie ik deze mooi staan.. Het tabblad TV-kijken, werkt ook perfect - kortom een van de vier tabbladen geeft een probleem, wat voorheen niet gebeurde. Heeft iemand een idee wat het probleem is, mijn inziens moet het probleem bij Telenet liggen aangezien de andere zaken perfect werken... Ik ben nieuwsgierig naar jullie mening/oplossing!