Beantwoorden
Od1ouz
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play op desktop

Sinds vandaag heb ik problemen met Yelo play te gebruiken op mijn desktop. Eerst en vooral een overzicht van :

 

OS? Windows 10 Pro + Applicatie 
Eventuele foutmelding? Geen
Wanneer vindt het probleem plaats? Recurent
Aard van het probleem? Het probleem is dat wanneer ik de applicatie opstart, alles mooi opstart. Ik krijg dan het menu te zen met de 4 onderdelen (ontdekken / TV-kijken / TV-Gids / Opnames). Wanneer ik vervolgens op TV-Gids klik valt de applicatie gewoon uit. Als ik ze vervolgens weer opstart, start ze mooi op. Ga ik vervolgens naar opnames, zie ik deze mooi staan.. Het tabblad TV-kijken, werkt ook perfect - kortom een van de vier tabbladen geeft een probleem, wat voorheen niet gebeurde. Heeft iemand een idee wat het probleem is, mijn inziens moet het probleem bij Telenet liggen aangezien de andere zaken perfect werken... Ik ben nieuwsgierig naar jullie mening/oplossing!

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Yelo Play op desktop

app werkt niet zoals het zou moeten.

Ik gebruik Firefox of IE en surf naar yelo.be en dan werkt het. Met Google Chrome en EDGE werkt het ook niet.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Od1ouz
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play op desktop

Vandaag opnieuw geprobeerd en alles werkt weer als voorheen... Alleen nu nog achterhalen waar het probleem zat!

0 Likes