24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sederd enkele dagen opent mijn tv een THEOplayer app indien ik een programma wil casten via YELO Play op mijn laptop naar mijn Samsung televisie die voorzien is van een CHROMECAST dongle 1 .Hierbij blijft deze app even naar het programma zoeken maar vindt geen verbinding of beeld . Alle andere streamings mogelijkheden naar deze dongle werken wel perfect bv vanaf de smartphone werkt het wel . Watzou de oorzaak kunnen zijn ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb net hetzelfde probleem. Treedt enkel op als ik wil casten via de yelo play app vanop mijn Mac. Andere apps (facebook,..) werken perfect.
Hallo Alakar,
Heb nog zelf nog wat verder gezocht en ik heb het weer aan het werken gekregen.
Als je yelo tv pagina opent in google chrome, heb je op de pagina "ontdek" reeds in de rechterboven hoek het icoontje om het casten te starten. Als je daarop klikt, komt op je tv het logo van yelo TV en staat er ready for casting.
Als je dan naar de pagina "tv kijken" opent en op de post klikt die je wil casten, start het casten automatisch op je TV.
Dus bij mij werkt het weer als ik het in die volgorde doe. Als ik yelo tv pagina open en dan direct naar tv kijken ga en post selecteer en dan op casten druk, dan krijg ik telkens die theoplayer app
Bedankt NicoVE . Als je de handelingen in jouw gegeven volgorde doet lukt het hier ook . Gr Alain
Ik had ook dat probleem.
Je moet gewoon Yelo tv verwijderen van je laptop en dan terug installeren en het probleem is opgelost.
Ik heb hetzelfde probleem, via mijn Macbook, langs mijn Iphone is er geen probleem .
Het probleem zou beter opgelost worden door Telenet ?
Het iedere keer opnieuw Yelo terug installeren, mag toch niet de standaard zijn he ?
Iedere keer als ik van programma wil wisselen ontstaat hetzelfde probleem
Inderdaad,
Theoplayer, verschijnt terug als je wisselt van programma.
Ik heb vorige week contact opgenomen met TELENET om het probleem aan te kaarten.
Technicus aan de lijn viel compleet uit de lucht, hij zei wel, blijf aan de lijn ik ga informeren,
na exact 31,17min wachten aan de telefoon werd de hoorn ingelegd.
Dit is echt de waarheid, wat een service, ik was te boos om terug te bellen en er is noch geen
oplossing. Ik hoop dat TELENET dit leest en met een oplossing komt.
Op laptop / MacBook heb je toch geen yelo play app.....moet je toch openen via webbrowser? Dus snap niet goed wat je bedoelt om telkens opnieuw te installeren? Ik open "https://www.yeloplay.be/" in google chrome en start het casten vanuit de ontdek pagina (op je tv verschijnt dan yelo play ready to cast) en ga dan naar TV kijken en klik op kanaal dat ik wil zien en zo werkt het perfect
Ik snap ook niet wat er wordt bedoeld met de app verwijderen en opnieuw installeren op de laptop aangezien ik gewoon Google Chrome gebruik en naar yeloplay.be surf? De omweg met casten via de Ontdek-pagina werkt bij mij niet :-(. Graag DRINGEND een oplossing van Telenet, helemaal niet fijn om niet meer te kunnen casten.
Goed uitgeknobbeld.
Ik bedoel dus ook via Google Chrome, maar we zijn nu een week verder en ook hoor niets
meer van Telenet. Dank voor de goede service.
Hallo,
Ik heb ook nog steeds zelfde probleem en zelfs de voorgestelde oplossing om casting al bij discover te starten werkt niet....
GB
Hier is het ook Theo Player dat open gaat en geen content afspeeld.
Het gaat om een externe chromecast die hij perfect vind.
Ik wil gwn sport kijken en klaar. ipv te googlen achter de zoveelste achterpoort / fix.
Probleem is nog steeds actueel ! het koste wel wat zoekwerk om deze oplossing te vinden.
Casten via www.yeloplay.be is enkel mogelijk zoals reeds gemeld door NicoVE:
Ik open "https://www.yeloplay.be/" in google chrome en start het casten vanuit de ontdek pagina (op je tv verschijnt dan yelo play ready to cast) en ga dan naar TV kijken en klik op kanaal dat ik wil zien en zo werkt het perfect