24771
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik heb een android box aangekocht van Wetek (http://wetek.com/). Deze voldoet aan alle voorwaarden voor Yelo Play, toch krijg ik de melding dat het toestel "rooted" is. Weet iemand waar je Yelo TV ondersteuning kan aanvragen voor bepaalde android toestellen?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/is-mijn-toestel-geschikt-voor-de-yelo-app-yelotvbe/
Voor de concurrent Minix hebben ze precies wel aanpassingen gedaan:
http://www.minixforum.com/threads/original-minix-neo-x7-mini-detected-as-rooted.4253/#post-77507
Yelo ondersteunt geen "rooted devices", dat heb ik zelf al mogen ondervinden. Zo'n WeTek is blijkbaar "pre-rooted" en ik kan niet zo heel snel vinden of/hoe je het kan "unrooten".
Wetek is niet pre-rooted, veel andere streaming TV apps werken gewoon wel, zelfs apps van ING & Argenta bank.
Dit is echt wel een Yelo Play probleem.
Wetek support:
Our device is not rooted and i don't understand why this app is giving you this message,
The only option for this message is when the device recognizes that is not running on a mobile when it recognizes some non Mobile or Tablet Hardware like;
- HIDMI
- Ethernet
- Different Hardware components
That can result on the app be mistaken in assuming you have a rooted device.
At this point that is nothing we can do as this is the app behavior since our device has no problem and it is not rooted.
Dat is duidelijke praat van de support. Helaas is dit niet iets dat we via het forum kunnen regelen. Indien mogelijk zou ik het proberen via Facebook of Twitter (tenminste, als dat voor jou een optie is). Meld het probleem en verwijs naar Minix. Hopelijk volgt dan (snel) een update van de Yelo Play app...