Beantwoorden
fernand
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! Pageturner! It's your seventh party!

Yelo app werkt niet, nu heb ik via telenet fb

Yelo app werkte niet meer, nu heb ik via telenet fb de melding bekomen dat er aan gewerkt wordt , ik had dan firefox geinstaleerd maar ik bekom bij het opstarten van mijnPC de melding  DNS  adres van de server kan niet gevonden worden, ik via fb naar telenet dit melden, enkele seconden later probleem met DNS opgelost , heb van telenet fb de raad bekomen om om firefox te verwijderen maar dan heb ik weer  geen tv op laptop, heb yelo app verwijderd en terug geprobeerd te instaleren maar dit lukt niet, heb de raad bekomen om de browser te verwijderen en terug te instaleren, ik ben een leek en weet niet hoe dat moet, ook fb  yannick en Sascha niet, dus ben ik naar u verwezen, kan u mij helpen aub ????

 

0 Likes
3 reacties
Sandor
Experienced Meerweter
Berichten: 82
De vernieuwde WIGO? Topicwurm! Smile! My smart Valentine

Yelo app werkt niet, nu heb ik via telenet fb

Zijn er leden aanwezig die @fernand hierbij een handje kunnen helpen? ^^

Sander

Do it with passion or not at all.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Yelo app werkt niet, nu heb ik via telenet fb

Dus als ik het goed begrijp wil je Firefox verwijderen en opnieuw installeren?

 

Belangrijk, vooraf zorg er voor dat je nog een browser hebt of de files om Firefox te installeren al op je computer hebt staan!

 

Firefox verwijderen:

  • Ga naar Configuratiescherm
  • Ga naar programma's en onderdelen
  • Selecteer Firefox
  • Klik op Verwijderen en volg de stappen

Firefox installeren:

 


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
fernand
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! Pageturner! It's your seventh party!

Yelo app werkt niet, nu heb ik via telenet fb

Eerst was erhet probleem dat Yelo app niet werkt, er ging voor gezorgd worden, is nog niet gebeurd, toen heb ik Firefox geinstaleerd om dan TV op mijn laptop te kunnen kijken maar toen kreeg ik probleem om naar andere webside te gaan en kreeg de foutmelding van DNS server niet gevonden, na veel vragen en geen oplossing bekomen heb ik nu zelf een tijdelijke oplossing gevonden tot de Yelo app wel werkt.

Namelijk door firefox te installeren had ik dus 3browsers , MS Edge + Google Chroom + Firefox , nu heb ik google Chroom verwijderd en van Firefox mijn standaard browser gemaakt, dus EDGE staat er nog maar niet meer als standaard browser er met firefox TV kijken.

 

GEEN PROBLEEM MEER

 

Bij deze wil ik jullie danken voor uw berichten

0 Likes