25.017
netweters
|
153.898
antwoorden
|
20.871
vragen
|
Als ik programma wil bekijken via yelo play krijg ik de melding dat het maximaal aantal gezinsleden al kijkt via tv-app of website. Ik heb een Wigo 25 en er zijn slechts 2 toestellen geregistreerd. Er kijkt al de hele week niemand via yelo en toch steeds die melding. Op de klantendienst vonden ze het probleem ook niet. Help!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je hebt misschien slechts 2 toestellen aangemeld, maar deze toestellen verschillende malen aangemeld. Op deze manier kom je snel aan het maximum.
Je kan dat misschien geregeld krijgen door te bellen naar de klantendienst. Op eigen houtje lukt dat niet.
Groeten
@louishufk Bedankt voor je feedback. Ik heb al contact gehad met de klantendienst en die hebben alle toestellen verwijderd. Het probleem bleef nadien net hetzelfde.
Je gebruikt de foutieve app of website.
Als app moet je Telenet tv gebruiken. Als web tv moet je Telenettv.be gebruiken. Niet meer yelo. Yelo is voor gebruik met digicorder. Yelo is niet compatibel met de tv-box.
Groeten