Beantwoorden
Cie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Happy New Year! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelo werkt niet (meer) op tablet

Recent Lenovo YOGA Tablet, 13.8 inch aangeschaft - groot scherm dus met als doeleinde voornamelijk als TV te gebruiken in keuken - waarde: ca.  480€ in de Krefel. Yelo Play App geïnstalleerd, werkte feilloos - we waren zeer tevreden, mooi rekje voorzien om tablet op te zetten (tablet heeft nl. Ingebouwde projector) - tot een 2-tal weken geleden. Yelo start op, programmagids bekijken kan, maar programma's bekijken kan niet meer. Helpdesk wist geen raad, dan maar zelf op zoek gegaan. Heb een zwaar vermoeden dat na een of andere zeer recente update van de App , iets veranderd werd, meer bepaald ivm Microsoft Playready DRM. Mijn tablet is niet geroot, zekerheidshalve gecontroleerd.  Wel gezien dat mijn tablet Microsoft Playready DRM niet ondersteund, maar dat was een 2-tal geleden ook niet het geval. Ik snap er dus niets van.  Wel recent een nieuwe modem geïnstalleerd gekregen, maar volgens mij staat dit Los van de zaak. Hopelijk worden wij niet van het kastje naar de muur gestuurd van Microsoft tot producent tablet enz... 

Ik hoop echt op een oplossing, want dit was anders een dure grap....

0 Likes
3 reacties
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Yelo werkt niet (meer) op tablet

Heb je deze tips al geprobeerd: klik?

Om te checken of het aan de nieuwe modem ligt: elders op een Telenet netwerk proberen?

0 Likes
Cie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Happy New Year! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelo werkt niet (meer) op tablet

Dag Marc

Bedankt voor (snelle) antwoord - allemaal al getest. Netwerk OK, vermits ik dit probleem niet heb met onze 2 andere tablet ( iPads).  Daar werkt het wel 😕

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Yelo werkt niet (meer) op tablet

Als het niet ligt aan het kijken met een hoger aantal dan toegelaten gelijktijdige toestellen, lijkt het er inderdaad op dat een update van de App de oorzaak is. Klantendienst geprobeerd?

0 Likes