Beantwoorden
lieven99
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your third party!

chromecast en yeloplay problemen

Ik heb een chromecast 2 device gekocht om te streamen vanaf mijn android tablet. Werkt perfect voor netflix, stievee, vrt.nu, youtube,..

Alleen yeloplay hapert geregeld, nochtans via hetzelfde telenet wifi netwerk als met de andere apps/sites.

Enige ervaringen mee? Zou de bottleneck bij de telenet modem liggen (ik weet niet of yeloplay hiermee een afhankelijkheid heeft)? We hebben wel op bepaalde momenten gelijktijdig gebruik van chromecast+yeloplay met 2 digiboxen en enkele smartphones op dezelfde wifi.

 

0 Likes
4 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

chromecast en yeloplay problemen



Heb je een ander device waarmee je kan testen? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
lieven99
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your third party!

chromecast en yeloplay problemen

Alleen 3 samsung galaxy a5 tablets. Enkel yeloplay app hapert (ronddraaiende cirkel). Ook niet altijd, maar nog geen patroon gevonden in de situatie. Ik heb gelezen dat yeloplay app zich niet aanpast aan beschikbare brandbreedte en in HD wilt blijven doorgaan. Is yelotv site een betere optie dan voor continue stream? (met soms kwaliteitsdegradatie in functie van bandbreedte)

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

chromecast en yeloplay problemen

Ik heb op andere topics hier gelezen dat de beste oplossing hiervoor is op de yeloplay.be website te gebruiken via de browser op de tablet dan de Yelo Play app. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nivek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
π-DAY! Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten?

chromecast en yeloplay problemen

Ik heb hier ook problemen met haperingen als ik stream naar chromecast. Dit is enkel bij yelo Play app. Ik gebruik een iPhone dus kan niet testen op de website omdat deze direct doorstuurde naar de app. Laptop hebben we hier niet en de rest zijn iOS toestellen. 

0 Likes