Beantwoorden
amandus88
Experienced Meerweter
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

geen yelo op samsung tablet

Sinds enkel weken kan ik op een galaxy note 2014 geen yelo tv meer bekijken. Vroeger ging dit probleemloos.

Op mijn smartphone S5 gaat dit <wel.

Heb reeds yelo verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar idem

Krijg wel een zenderoverzicht maar kan geen programma bekijken

0 Likes
3 reacties
MarcVIM
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

Kijk misschien eerst eens of je binnen de beperkingen valt: klik.

Ik heb al voor gehad dat ik boven mijn aantal toegelaten apparaten zat door herinstallatie OS en/of nieuwe naam aan Smartphone gegeven.

0 Likes
Ex-Netweter

Hallo. 

ik heb jaren yelo tv op mijn tablet gebruikt. Er is later  (denk begin 2015) een update van de yelo app geweest. Sindsdien kan ik yelo niet meer bekijken. De app wordt geinstalleerd en ik kan dan ook  ca. 15 sec. kijken en dan stopt hij. Het cirkeltje in het midden blijft maar draaien. Klantendienst konden mij niet helpen en stuurden mij door naar Telenetpunt. Ook daar bleef het probleem  bestaan. Konden mij verder niet meer helpen. Heb technische dienst gebeld. Mevr. heeft mij goed geholpen maar kreeg het niet opgelost. Waarschijnlijk lag het aan niet geinstalleerde silverlight. ook toen nog niet. Wie heeft een  idee? Alvast dank.

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Silverlight op een tablet? Juist ja.

Doe eens een factory reset op je tablet. Het kan een conflict zijn tussen verschillende apps of een android update waarbij je eigenlijk altijd zo een reset moet uitvoeren na installatie.

Hou er ook rekening mee dat de nieuwe yelo niet meer zal werken op toestellen die een lagere android versie hebben dan 4.1.x.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes