Beantwoorden
InfinityTom
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

iOS 10 public beta 2

De yelo tv app EN telenet mobile app werken niet op iOS 10 PB2 die zegt dat er niet de nieuwste iOS opstaat
Beste vervelend nu kan ik niks bekijken
Tags (1)
0 Likes
6 reacties
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

iOS 10 public beta 2

Zelfde probleem met iOS 10 public beta 3 en developer beta 4...

Enkel Triiing werkt nog, de andere telenet apps weigeren dienst.

Best vervelend!

Als je dit door wil geven, kom je niet verder dan het standaard antwoord: 'we geven geen ondersteuning voor beta versies'. 

Ik heb het al meerdere keren gezegd en blijf er bij: dit is zever! 99% van alle apps blijft perfect werken op deze iOS 10 betas, waarom is het dan zo moeilijk voor Telenet om hiervoor te zorgen? Achterliggend moet er NIKS worden aangepast in de programmeertaal in de apps...

0 Likes
InfinityTom
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

iOS 10 public beta 2

Inderdaad, het is een kleine moeite om dit probleem op te lossen en zo de klanten tevreden te houden
0 Likes
InfinityTom
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

iOS 10 public beta 2

Heb vandaag telefoon gehad van telent, en ze zeggen dat het zeker nog een jaar gaat duren voor alleer het wel gaat werken. Ik vind dat persoonlijk wel raar want iOS 10 komt in het najaar uit voor iedereen. Moeten ze dan nog een half jaar werken aan de app om een kleine weiziging temaken?
0 Likes
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

iOS 10 public beta 2

 

De Yelo Play app ga je vanaf nu ook kunnen gebruiken op iOS10.

Omdat het hier nog over een Bèta versie gaat, kunnen er nog bugs aanwezig zijn. Na de officiële release zullen deze dan weggewerkt worden.

Veel kijkplezier alvast Robot Knipoog

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

InfinityTom
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

iOS 10 public beta 2

Het is ook best raar dat ze de yelo play app aanpassen die werkt nu en nog geen bugs tegengekomen, maar de andere apps telenet mobile en telenet support doen het nog niet.
Zou dit ook aangepast kunnen worden? Of alleen telenet mobile zou al genoeg zijn voor mij

Alvast bedankt 🙂
0 Likes
plopson
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

iOS 10 public beta 2

ik kan geen tv kijken op mijn mac 21'5 inch wel op mijn smartfone en ook op mijn tablet daar gaat het wel???????

0 Likes