24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Ik heb een motorola G gekocht in 2016. Ondanks diverse contacten met telenet. Nog recent (C161114_1573362 ) ten spijt, werkt triing nog altijd niet meldingen als: service is momenteel niet beschikbaar. De wifi verbinding en internettoegang is steeds in orde. Op onze ander smartphone werkt Triing perfect. Een vriend heeft ook een motorola maar één van de 4de generatie en heeft android 6.01 en bij hem werkt triing perfect. ik heb android 6.0
Wie weet raad ??????? wat kan er mis zijn ???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Controleer eens of jouw tijdzone correct staat ingesteld (Brussels/GMT+1).
Maak de cache van de Triiing app eens leeg:
Als je een firewall app gebruikt , schakel die dan eens uit en probeer opnieuw.
Probeer de Triing app eens als je met een andere wifi verbinding bent verbonden (e.g. TelenetWiFree of Homespot)
Blijkbaar is nu de oplossing gevonden.
Ik probeerde ook de cache te ledigen, maar dat lukte niet direct, waarom weet ik nog niet.
Maar ik vermoedde een probleem met de plaats waar de app zich bevond.
Bij mij installeerde de Smartphone triing automatisch op de SD kaart.
Ik heb de app nu geïnstalleerd in het interne geheugen ipv op de SD kaart
EN NU WERKT TRIING
Dankjewel voor dit antwoord! Ik sukkel ook al maanden met de triiingapp op mijn moto g (2015). App verplaatst naar intern geheugen en probleem was opgelost.
@Ex-Netweter - Zou je je eigen bericht kunnen "taggen" als antwoord? Dat helpt anderen dan ook om hetzelfde probleem op te lossen. Tnx!