24757
netweters
|
152452
antwoorden
|
20708
vragen
|
Hi,
Ik kom net van de telefoon met een contactpersoon van Telenet en de conclusie is dat het niet de fout is van Telenet. Het is dus zo dat er problemen zijn met het netwerksysteem van Windows (dit heeft Microsoft zelf erkend). Helaas kan Telenet er nu niets aan doen en ligt het (opnieuw helaas) in de handen van Windows.
De supervriendelijke mevrouw, die zeer op de hoogte is van de problemen en er alles aan heeft gedaan om mij te helpen, heeft mij enkele hulpmiddelen gestuurd om het manueel op te lossen.
- Enerzijds deze link (https://support.microsoft.com/nl-be/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues); als je hier iets van kent, kan je het zelf manueel oplossen.
- Anderzijds het contactnummer van Windows: 02/603 31 13.
@JR1- Fijn dat je wil helpen, maar de OP heeft het over het OS van een smartphone. Het gaat over Windows Phone 8.1, niet over Windows 10. 😉
@jcbsl- Ik vrees dat je versie inderdaad verouderd is en dat deze niet vernieuwd zal worden. Windows Phone maakt amper 0,5% uit van de gebruikte besturingssystemen (met Android als koploper en iOS als nummer 2) en ik denk dat het voor een provider gewoon niet meer loont om daarvoor een nieuwe app te ontwikkelen. Sommigen durven zelfs zo ver gaan door te verklaren dat Windows Phone dood is.
@sb Ik weet goed genoeg dat de Original Poster het heeft over het Operating System van een smartphone, maar dat is nu eenmaal de link die ik van de hulplijn gekregen heb. Ik zie ook dat de instructies, die aangeboden zijn via de link, voor de netwerkinstellingen van een Windows 10 PC versie dienen.
Ik belde in verband met het toestal van mijn vader (Windows Phone Lumia model ***). YeloTV werkt goed woensdag 7/12 en weigert nog te reageren op donderdag 8/12, zonder dat we weet hebben dat Microsoft zijn toestel heeft aangepast/geüpdate.
M.a.w. "we zen gejost"