Beantwoorden
Brit007
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
De 3 wijzen! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

YeloPlay casten van iPad naar TV

Na ettelijke contacten via FB met Telenet heb ik begrepen dat het niet mogelijk is een programma uit Yelo Play te casten via iPad of Android phone met behulp van Chromecast of Apple TV. Kan dit eventueel wel met Amazone fire stick of Roku Fire stick? 

Wij wonen een gedeelte van het jaar in Spanje en met 2 personen s’avonds naar een iPad-scherm turen ipv naar je grote beeldscherm is niet echt ons idee van een gezellig televisie-avondje.

Alvast bedankt!

0 Likes
5 reacties
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

YeloPlay casten van iPad naar TV

Je kan het scherm van de iPad toch via de AppleTV op de tv laten weergeven met Airplay.

 

Alles wat je op uw iPad ziet stream je via Airplay naar de AppleTV die je op zijn beurt via HDMI aansluit op je tv.

Als u dan YeloPlay op fullscreen zet zal die ook zo op uw tv weergegeven worden.

 

Hier vind je er meer uitleg over.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

YeloPlay casten van iPad naar TV

@Puch

 

Ben je zeker dat dit nog werkt? Casten via mijn Android smartphone werkte een tijd geleden immers ook nog, maar na een of andere aanpassing bij Telenet kan dit niet meer.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Brit007
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
De 3 wijzen! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

YeloPlay casten van iPad naar TV

Mijn man heeft dit thuis in België getest en dit blijkt niet (meer) te werken.

Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

YeloPlay casten van iPad naar TV


@sb@  schreef:

@Puch

 

Ben je zeker dat dit nog werkt? Casten via mijn Android smartphone werkte een tijd geleden immers ook nog, maar na een of andere aanpassing bij Telenet kan dit niet meer.


Een tijd geleden werkt dit nog, nu kan ik het niet testen omdat mijn AppleTv momenteel een wereldreis maakt met mijn zoon ;-))

Via airplay clone je toch gewoon uw iPad scherm naar uw tv?

Als het met de app niet werkt, probeer het dan eens met de website van YeloPlay

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Brit007
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
De 3 wijzen! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

YeloPlay casten van iPad naar TV

Heb echt alles geprobeerd: chromecast, AirPlay, website (gaat niet vanaf een iPad), meerdere castapps, vanuit de browser van onze Samsung internet TV: niks werkt. Heb het opgegeven. Mag de app van Proximus TV van een familielid gebruiken. App downloaden (kan ook al niet voor de YeloPlay-app vanuit Spanje tenzij je van store verandert), installeren, inloggen, casten, klaar. Foei Telenet!

0 Likes