Beantwoorden
ils
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Dupilicaat kassaticket

Beste

 

Een aantal weken geleden kocht ik een nieuwe smartphone in een telenetwinkel. Men beloofde een factuur op te sturen, nooit gezien, ga terug naar winkel: zonder kassaticket lukt dat niet. En daar zit het hem: alles afgezocht maar zo’n klein papiertje voor zo’n belangrijke aankoop is duidelijk snel verdwenen.

 

Hoe geraak ik aan een factuur of duplicaat kassaticket (oa ook voor garantie) Wordt dat niet ook digitaal bijgehouden? 

 

Groetjes

Ils

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Dupilicaat kassaticket

In theorie heeft elke winkel die zijn verkopen registreert via de computer de mogelijkheid om een duplicaat van zijn uitgeschreven facturen te maken. Zelfs manueel uitgeschreven facturen moeten ze minstens 10 jaar bewaren. Of ze het (gratis) willen doen is een andere vraag. Een kassaverkoop is normaal gezien niet op naam geregistreerd.

In de winkel waar ik gewerkt heb konden we binnen de 5 minuten een duplicaat afprinten als we natuurlijk de juiste gegevens hadden op wie de factuur gemaakt was of zelfs op serienummer.

Vroeger heb ik in een doe het zelf keten gewerkt en daar kon je zelf de dag nadien geen factuur meer opvragen. Geen factuur = geen garantie, zelfs de dag nadien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Dupilicaat kassaticket

Heb je betaald met je bankkaart? Indien zo, vraag via netbanking het uittreksel van de transactie op, print het uit en ga daarmee naar de winkel.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Dupilicaat kassaticket

je kan één aanvragen via de klantendienst met het serienr van jouw toestel

winkel ed waar je het hebt gekocht zullen ze ook vragen uiteraard

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Vanderweyden
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Dupilicaat kassaticket

Serienummer heb je niet nodig bij de klantendienst. Ze kunnen je een duplicaat toezenden van de aankoopbevestiging per email en daar zal dan iets opstaan in de trend van:

 

Je bestelde een nieuw mobiel toestel:
Apple iPhone SE 32GB Space Gray
€ 349,00    € 249,00