24759
netweters
|
152481
antwoorden
|
20713
vragen
|
Wanneer komt de aktie met de iPhone 7? ik wil dit toestel graag zo snel mogelijk hebben. heb mn vorige iPhones ook bij Telenet gekocht maar zie nog niets op jullie site staan. Bij Proximus bieden ze de nieuwe iPhone 7 reeds aan...
Tegen kerst zal je die wel kunnen krijgen met een actie,was vorige keer ook met de 5c toen rond november december te krijgen me een actie van 2 jaar telenet abbo bv.
Apple kennende zal dit toestel eerst enkel bij de premium resellers en eigens shops te verkrijgen zijn en dan beetje bij beetje via de andere kanalen.
De Iphone SE is al zolang uit en nog maar een 4-tal weken volop te verkrijgen via alle kanalen in alle kleuren en uitvoeringen.
En Aplle zal zeker al niet toestaan dat het met kortingen aangeboden wordt tijdens de lancering.
Dus leg je boontjes maar ergens anders te weken als je dit toestel voor nieuwjaar wil hebben.
miljaar, en een actie met de iphone 7, komt die er?
Dat ze die dan maar snel beantwoorden.
Er is hier een dringende nood voor een nieuwe iPhone!
Wat een heisa voor een nageaapte S7 Edge
@Arthur2 schreef:
@Ex-Netweter wat bedoel je? Ik vind de iPhone 7 niet echt op de S7 Edge trekken hoor 🙂
@Ex-Netweter ik hoop dat je weet dat er geen aux poort meer op zit?
Dat is mijn slecht kantje hé. Ik jen mijn collega's, IPhone fans, daar mee. Ik zou trouwens nooit dat bedrag uitgeven aan een smartphone. Maar elk zij meug hé.