Beantwoorden
Laurens_
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Levering iPhone 14 Pro

Wij hebben 26 oktober een iphone pro 128GB besteld, toen was de levertijd 4-6 weken, begrijpelijk gezien de problemen die er op dat moment waren. Dus wij wachten geduldig af 6 weken later nog niets geen nieuws, geen extra informatie, niets. Dus wij wachten nog wat langer, 8 weken later was de eerste keer dat we naar telenet belden, hier wisten ze natuurijk niets meer te vertellen dan we zelf al wisten dat ze er niet meer over konden zeggen en dat het probleem bij apple ligt. Wij dus nog wat meer wachten. Week 10 bellen we nogmaals daar wordt dan eindelijk 'geholpen' er wordt een dossier opgemaakt voor de leverancier die voor telenet levert. Die gingen ons dezelfde dag nog opbellen om meer info te geven. Niet dus... nu zijn we nog 1.5 later en belde ik gisteren nogmaals naar telenet, daar leek licht aan het einde van de tunnel, de iphone zou deze week nog geleverd worden en ik ging dezelfde dag nog een track & trace code ontvangen. Niet dus..., vandaag bel ik dan nog maar eens naar telenet waar ze mij vertellen dat er enkel maar gezegd werd dat een track & trace zou gestuurd worden om mij af te schudden?? En dat het probleem nog steeds bij apple ligt. Dus eigenlijk liegt telenet liever tegen hun klanten om ze stil te houden dan ze iets van bruikbare informatie geven? Ik snap dat er leverproblemen waren maar ondertussen zijn we bijna 2 maand verder en als je nu bij apple zou bestellen wordt die deze week nog geleverd. Dus dan ligt het probleem toch niet meer bij apple? Zelf proximus kan ze deze week nog leveren...
Zijn hier nog mensen die rond eind oktober een iphone 14 pro besteld hebben en nog steeds aan het wachten zijn?

28 reacties
Ex-Netweter
 

Levering iPhone 14 Pro


@Laurens_  schreef:

vandaag bel ik dan nog maar eens naar telenet waar ze mij vertellen dat er enkel maar gezegd werd dat een track & trace zou gestuurd worden om mij af te schudden??


Inderdaad, een callcentermedewerker zal een gesprek zo snel mogelijk afronden wanneer er geen directe oplossing voor het probleem bestaat.


@Laurens_  schreef:

Dus eigenlijk liegt telenet liever tegen hun klanten om ze stil te houden dan ze iets van bruikbare informatie geven?


Correct, een stille klant die altijd braaf betaalt en nooit klaagt, is het liefste wat een bedrijf als Telenet wil. Alle procedures in het callcenter zijn erop gericht om ontevreden klanten zo snel mogelijk te sussen of te doen betalen. Zeker in dit geval wanneer er geen directe oplossing voor het probleem bestaat.
Maar jij hebt steeds de keuze om de bestelling te annuleren en je geld terug te vragen.


@Laurens_  schreef:

Zelf proximus kan ze deze week nog leveren...

Waarom je je bestelling bij Telenet na 10 weken dan niet annuleert en bij Proximus een iPhone 14 koopt is me een compleet raadsel. Jij bent vrij om te kopen wat en bij wie je wil!
Bij verkoop op afstand is er geen enkele verplichting van jouw kant wanneer de leverancier binnen de wettelijke leveringstermijn van 30 dagen niets levert.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Levering iPhone 14 Pro

rafb,Correct, een stille klant die altijd braaf betaalt en nooit klaagt, is het liefste wat een bedrijf als Proximus wil,klopt 100%.

 

@Laurens_ Bij Proximus.Vanaf € 1119 met abonnement.Laat je geen abonement aansmeren,want je haalt nooit de internet snelheid die ze beloven,over koper max 90Mbps.,als je vlak bij de Rop kast (internet verdeler) woont.Velen halen amper75Mbps en minder.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Levering iPhone 14 Pro


@Ex-Netweter  schreef:


@Laurens_  schreef:

Zelf proximus kan ze deze week nog leveren...

Waarom je je bestelling bij Telenet na 10 weken dan niet annuleert en bij Proximus een iPhone 14 koopt is me een compleet raadsel. Jij bent vrij om te kopen wat en bij wie je wil!


Voor de €130 korting misschien? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Levering iPhone 14 Pro

Best een e-mail sturen naar telenet dat je telefoon nog niet gekregen hebt

Bij collega lag hij aan de voordeur  gelukkig niet nat geregend of verdwenen

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Levering iPhone 14 Pro

Waarom zou proximus hem vandaag wel kunnen leveren,en Telenet al weken niet.

1399euro bij proximus zonder abonement is ook geld genoeg.

Voor de prijs van 1329 euro koop je die bij Vanden Borre ook.

0 Likes
Ex-Netweter
 
0 Likes
hannestr
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Levering iPhone 14 Pro

Bij mij net hetzelfde, iphone 14 pro 128gb deep purple besteld op 27/10. Toen 1 mail ontvangen dat het langer dan 4-6 weken kon wachten. Momenteel zijn we week 11 en nog altijd geen antwoorden. Ik heb hen eergisteren een whatsapp gestuurd of ze meer antwoorden kunnen bieden.. Ze gingen een dossier opmaken en me iets laten weten.. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Levering iPhone 14 Pro

Deep purple?

Niet op voorraad, kan je zelf checken, hoef je écht de klantendienst niet voor lastig te vallen: https://toestellen.telenet.be/iphone-14-pro-128gb-deep-purple-tn-2129104.html

Pas als er terug voorraad is, kan Telenet toestellen beginnen versturen.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Levering iPhone 14 Pro

Voor de prijs dat Proximus vraagt,zonder abonement,koop je hem ook bij Vanden Borre.

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Levering iPhone 14 Pro

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Levering iPhone 14 Pro

Misschien Raf, was (of stond) deze wel op voorraad toen Hanne z'n iPhone bestelde in Oktober...

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Levering iPhone 14 Pro

Het kan ook zijn dat Proximus er te veel in stock genomen hebben,en er met mondjesmaat vanaf geraken.

Lang niet iedereen koopt een iphone van +1000 euro.

0 Likes
hannestr
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Levering iPhone 14 Pro

Dag Raf 

 

Inderdaad had ik de iphone al besteld toen hij WEL nog op voorraad stond...

Nu inderdaad niet meer verkrijgbaar op hun website

Luiza
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Levering iPhone 14 Pro

Ik heb 31/10 besteld en nog niks gekregen. Dezelfde hier. 

0 Likes