Beantwoorden
Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Leveringstermijn iPhone15

Hey, ik heb op 18/9 een iPhone 15 pro Max gepreorderd, net als een kameraad, maar dan een iPhone 15 pro.

Toestel zou geleverd worden vanaf eind oktober.

Het vreemde is dat het toestel van mijn vriend reeds vandaag is geleverd en dit zelfs zonder melding of bericht vooraf.

Worden de toestellen dan toch veel sneller geleverd dan voorzien,

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Levering gepreorderde iPhone 15

 

 

 

0 Likes
57 reacties
Shana_DW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Leveringstermijn iPhone15

Dat zou nochtans niet mogen als je hun voorwaarden leest, maar bon, da's een andere discussie. 

Screenshot_20231108_160231_Chrome.jpg

 Ik ben blij dat ze stilaan beginnen leveren, er is nog hoop 😉

0 Likes
Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Leveringstermijn iPhone15

Benieuwd wanneer er effectief zal geleverd worden. Tracking code ontvangen maar pakket is 

nog niet geleverd aan PostNL of nog niet verwerkt.

0 Likes
Pjk
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Verander-je-wachtwoord-dag Jij bent af! Leesbeest! Mooi, mooi!

Leveringstermijn iPhone15

Ik krijg de track en trace op 06/11 rond 10.00u en de 07/11 rond 3.00u s'nacht de tijdstip van levering tussen 8.30 en 12.30u op 07/11, dus alle die hebben vandaag T&T zou morgen hun toestel kunnen krijgen 🤞

Ketse1989
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Leveringstermijn iPhone15

iPhone 15 Pro 128gb Natural Titanium besteld op 23-09 en ontvangen op 04-11 (t&t mail ontvangen op 03-11)

iPhone 15 ProMax 256gb Blue Titanium besteld op 19-09 en ontvangen op 07-11 (t&t mail ontvangen op 06-11)

 

 

0 Likes
Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Leveringstermijn iPhone15

iPhone ontvangen. Bedankt iedereen voor de gezellige chats!😜

0 Likes
Shana_DW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Leveringstermijn iPhone15

Veel plezier ermee! Ik ga nog een week moeten wachten normaal gezien 😊🤞

0 Likes
LOCONUTS1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Leveringstermijn iPhone15

Ik vrees dat de effectieve levering af zal hangen van welke versie (kleur, opslagcapaciteit) je hebt besteld.

Ikzelf heb op 25 september mijn order (128 GB, black titanium) geplaatst en betaald (!!). Op de website stond toen nog dat er vanaf 22 september zou worden geleverd. Dit bleek al snel niet waar te zijn, op de bestelbevestiging die ik ontving, was opeens van 6 november sprake. Die datum is inmiddels met een week overschreden maar een iPhone heb ik nog niet ontvangen, laat staan een track & trace code. Wel krijg ik elke dag opnieuw doodleuk een mailtje "Sorry uw bestelling komt later dan verwacht.....", maar van een effectieve leverdatum wordt niet gesproken. Telenet heeft inmiddels wel al meer dan 6 weken mijn centen...

Hun communicatie is zeer triestig. Van de miserie die hun slecht werkende webshop mij onterecht heeft bezorgd zal ik nog zwijgen.

0 Likes
AK1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Leveringstermijn iPhone15

Ik zit met dezelfde frustraties. Ik heb mijn Iphone 15 Pro 128gb Natural Titanium besteld op 24 september en heb nogsteeds geen track & trace ontvangen. Als ik contact opneem met de klantendienst dan weten ze me niets te vertellen buiten dat ik op mijn track & trace moet wachten. Als ik zelf op de apple website kijk en dezelfde iphone zou willen kopen dan heb ik die morgen in huis omdat ze weer op vooraad zijn. Kon beter 7 weken mijn geld gehouden hebben en hem vandaag zelf bestellen bij apple om hem morgen in huis geleverd te krijgen.

Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Leveringstermijn iPhone15

Levertermijn is tussen 6 a 8 weken. Die uitleg heb ik gekregen van Telenet en het klopte. Zal bij iedereen wel het geval zijn. Net zoals ik op mijn tanden heb moeten bijten zal iedereen dit moeten doen. De dag dat je uw iPhone ontvangt zal je blij zijn als een kind. Alleen maar hopen dat PostNL het pakje niet in de gietende regen aan de voordeur achterlaat. Bij mij was dit het geval, schandalig. Ik had briefje aan raam bevestigd met de vraag het pakje bij de buren af te geven. Koerier had daar blijkbaar geen zin in en pakte dan zomaar aan de voordeur achtergelaten.  Ware het niet dat een gsm traceerbaar is, ik zei dat ik het pakje nooit had ontvangen.

0 Likes
Shana_DW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Leveringstermijn iPhone15

Ik heb zelf vorige week vrijdag ook naar Telenet gebeld voor mijn bestelling van 5 oktober (pro max blue titanium, 256gb) en ik moet zeggen, ik had een heel vriendelijke mevrouw aan de lijn, maar heel veel kon zij mij ook niet vertellen. Normaal wordt mijn iPhone geleverd vanaf 16 november, maar ik kreeg alleen te horen dat mijn bestelling en betaling goed was doorgekomen en dat bij de volgende lading die ze krijgen van Apple de mijne zeker bij zit. Maar wanneer die nieuwe lading dan juist ging komen, was vrij onzeker, al zou het eerder voor de week van 20 november zijn, kreeg ik het gevoel. En dat is inderdaad frusterend, want als je dan gaat kijken op pakweg een Coolblue, kan ik hem inderdaad gewoon morgen in huis hebben, als ik zou willen ☹️

Ex-Netweter
 

Leveringstermijn iPhone15

Niemand houdt je tegen om je geld bij Telenet terug te eisen en daarna bij Coolblue te bestellen.

Je zorgt zelf voor je eigen frustraties door je aan het lijntje te laten houden door Telenet.

0 Likes
AK1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Leveringstermijn iPhone15

Hopelijk komt de iphone deze week toe. Voorlopig nog geen Track & Trace ontvangen helaas. 

0 Likes
Shana_DW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Leveringstermijn iPhone15

Ik heb die van mij vorige week vrijdag 17/11 ontvangen (bestelling was van 05/10). Ik duim voor je mee!