24747
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Hello,
Is het verplicht om een nieuw abonnement te nemen als ik de F@ST3596LG-TN modem neemt om mijn oude modem Docsis 3.0 CH6643E te vervangen?
grtz,
gigi
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Abonnement of geen abonnement
Opgelost! Ga naar oplossing.
Neen, een modemwissel verandert niets aan je overeenkomst met Telenet.
Neen, maar het kan wel dat je moet betalen als het een modem is die niet nodig is voor je abonnement.
Je kan in principe alles weigeren dat is geen probleem. Als jij graag met je oude modem blijft door werken kan dat enkel moet je niet verbaast zijn als je op een dag geen internet meer hebt. Ze zijn de oude modems aan het uitfaseren dus eigenlijk met andere woorden , voldoe je niet meer aan de huidige technologie dan stopt het internet. Je kan hier dit topic eens lezen waarom dan de oude modems niet meer gaan werken.
Ik heb de witte 'vuilbak' zoals sommige die noemen , maar het is de witte kubus , ook gehad. Geen enkel probleem met lawaai of andere dingen gehoord. Mijn modem staat wel in een kast maar goed ben eens een keer speciaal gaan horen maar niks gehoord. Goed er zijn er die zeggen van wel en er is ook ooit een update geweest naar die modems om dat probleem op te lossen. Of het is opgelost weet ik niet kan daar geen antwoord op geven.
En welk abonnement heb je nu dan ? Want er is inderdaad niemand die je verplicht de 1 Gbps maar ze proberen wel te zien of je misschien voordeliger uit bent met een andere formule.