24757
netweters
|
152420
antwoorden
|
20701
vragen
|
Goedenavond forumleden,
het is vanaf vandaag mogelijk om de nieuwste iPhone 11 te bestellen via de website van Telenet.
Graag had ik willen vragen of iemand van jullie al ervaringen heeft bij het bestellen van toestellen die nog niet leverbaar zijn?
Op de site van Telenet staat levering vanaf 20 september afhankelijk van de beschikbare voorraad.
Als ik hem op de website van Apple rechtstreeks bestel, betaal ik 100 euro meer. Dus ik ben geneigd om hem op de Telenet website te bestellen. Op de site van Apple wordt de iPhone wel op 20 september geleverd.
Heeft hier iemand ooit al een toestel besteld dat ging verschijnen?
Ook ik heb een mail gekregen op vrijdag 20september , dat hij niet voorradig was en ik hem als eerste zou krijgen etc.. maar @Tomola , ik heb die mail gekregen in mijn telenet inbox en niet op mijn regulier email adres, misschien moet je daar eens kijken?
@Ex-Netweter
geen idee wat je precies bedoeld met “in box in mijn telenet”, maar ik heb de mail ook afgelopen vrijdag gehad hoor.
@Tomola , sorry ik had begrepen dat je helemaal geen mail had gekregen. En met inbox van telenet bedoel ik op mijn telenet mail account, kreeg ik standaard toen ik klant werd , vermeld in mijn “geel startersboekje” nadat ik niets vond in mijn gewone mailbox ,die ik dagelijks gebruik, na 7jaar eens ingelogd op dat email adres,en daar vond ik de correspondentie over de bestelling terug.
@Ex-Netweter
waarschijnlijk zit de mail dan in je spamfilter box, omdat ( bij mij in ieder geval) de mailbox op mijn.telenet.be hetzelfde is als mijn reguliere mailbox.
Ik dacht effen een shortcut te nemen naar extra info... Deze waren wel snel met antwoorden maar het antwoord maakt me niks wijzer helaas:
Goeiedag,
De afspraak met TELENET luidt dat elke eindklant rechtstreeks met de Telenet-klantendienst, of met de Telenet-medewerker contact dient op te nemen.
Dit geldt voor alle vragen over de bestelling, de verzending, de levering, de facturatie van een artikel en eventueel mogelijke klachten mbt de vernoemde onderwerpen.
Wij kunnen u niet verder helpen vermits wij geen toegang hebben tot het klantenbestand van Telenet.
Hierna vindt u een Telenet-nummer waarop u kan inbellen : 015/33 40 00.
Zojuist een aanmelding van pakket binnen gekregen via Postnl van “warehouse partner telenet”.
Nog geen track & trace dus ik ben benieuwd....
Wat bedoel je met aanmelding? Betekent dit dan dat je binnenkort je track en trace code krijgt?
Wanneet heb jij besteld, Tomola ?
De aanmelding wordt digitaal gedaan door telenet/A&C met de gegevens van de ontvanger.
Als dat gedaan is wordt het pakketje fysiek afgeleverd bij de bezorgder die vervolgens het pakketje sorteert voor levering en vervolgens koppelen ze daar een t&t nummer aan.
Heb dus ook zojuist een mail van telenet ontvangen met de factuur en de melding dat het pakketje is overgedragen aan PostNL.
Ik heb mijn bestelling 15/9 gedaan.
iphone 11 pro midnight green 64GB
En ik was van plan er eentje te bestellen... merk ik opeens dat de korting gehalveerd is!😧
Kan hem al evengoed elders bestellen!
Tsja ik zag het ook....
ik heb 4 bestellingen geannuleerd omdat de betaling weigerde (kbc mobile) waardoor ik alle 5 de kortingen al heb verspeelt... raar.
Wat een zalige service ... Zo menselijk kan technologie zijn.
Je stelt een vraag via facebook: men antwoordt en verdwijnt dan terug.
Ik antwoord terug, en dan zijn we weer voor 4u zoet.
Ik vroeg naar een levertermijn, vraagt men of ik een verzendbevestiging gekregen heb.
Achja, relativeren zeker...
Heb nog altijd geen mail gehad van post.nl/telenet. Hopelijk ontvang ik die binnen een dag of 2...
18 september