Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

beste , 

Doet telenet dit jaar mee aan de iPhone 15 (pro) pre-order , hier kan ik nog niets over vinden? 

groeten

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Iphone 15 pre-order

 

70 reacties
Linda11
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Ik heb op 15/9 een iPhone 15 pro 128 gb natural titanium besteld en nog altijd niks gekregen.

Shana_DW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Pff amai, dan zou ik toch eens bellen naar de klantendienst om te kijken of zij meer weten. Kan nooit kwaad.

Dat gezegd zijnde, denk ik ook dat de kleur er voor iets tussen zit. Die natural titanium wil precies iedereen dit jaar, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de blue, die veel minder populair lijkt te zijn.

Linda11
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Ik heb al gebeld hoor maar ik moet geduld hebben zegden ze.😤

 

 

 

 

 

 

Shana_DW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

En dat na twee maanden wachten? Dat vind ik precies toch redelijk overdreven. Ik begrijp dat zij afhangen van de leveringen van Apple, maar iets of wat duiding zou toch wel mogen. Zeker niet loslaten, blijven bellen! Hopelijk doen ze er dan op den duur iets aan. 🤞

Ex-Netweter
 

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Bellen helpt niet. Het callcenter heeft geen invloed op het verkoopsbeleid of de voorraad die binnenkomt.

Het enige wat je kan doen is je geld terugeisen als je 30 dagen na je bestelling niets hebt ontvangen.

Jullie hebben ingetekend op een pre-order. Dit wil zeggen dat de toestellen nog niet in voorraad waren en er geen bindende leveringstermijn kon afgesproken worden.

Wachten of geld terugeisen, andere acties zijn behoorlijk nutteloos.

Linda11
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Ik ging juist op mijn Telenet kijken en er stond een creditnota klaar. Dus zij hebben mijn iPhone dus gewoon geannuleerd. Waarom weet niemand.😤😤😤

Shana_DW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Dat meen je niet? Het kan dus nog straffer…

Linda11
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Ik heb hem juist bij Apple besteld en krijg hem morgen met expres levering.😀

Shana_DW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Voila, da's dan ook opgelost! Veel plezier met je nieuwe iPhone! 😃

Linda11
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Dank je. 👍🏻👍🏻

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2752
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

(Ik ging juist op mijn Telenet kijken en er stond een creditnota klaar. Dus zij hebben mijn iPhone dus gewoon geannuleerd. Waarom weet niemand.)

We vermoeden dat hij verloren gegaan is dat gebeurd soms dan worden deze stappen gevolgd