Op 14 maart kocht ik in een telenetwinkel een oneplus 11 256gb titan black. Er waren in die winkel geen hoesjes noch screenprotectoren . Ik heb die dan via amazon gekocht en enkele dagen later bevestigd op de smartphone.
Vervolgens heb ik dan de smartphone geactiveerd en geprobeerd. Inmiddels was het weekend. Snel bleek dat android auto niet werkte.
Toen ben ik op 20 maart terug naar de winkel gegaan met de vraag om dit toestel om te ruilen wegens het probleem met android auto. Na oeverloze discussies( het waren de kabels , het was android 13, de fout zat in de auto enz ) maar iedere keer opnieuw proberen ( met andere en dezelfde kabels met toestellen van oneplus met android 13 ) bleek dat ik dus inderdaad gelijk had.
Is het nu normaal dat dit nieuwe toestel naar de herstelling moet en ik voor de rest in de steek gelaten wordt?
Waarom wil men gewoon niet ruilen voor eenzelfde smartphone. En wat met 14 dagen teruggave recht? TELENET?
Titel gewijzigd door Brent (mod) | Vorige titel: herroepings recht