Beantwoorden
pierrejame
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Smartphone functioneert niet correct, herroepingsrecht?

Op 14 maart kocht ik in een telenetwinkel  een oneplus 11 256gb titan black. Er waren in die winkel geen hoesjes noch screenprotectoren . Ik heb die dan via amazon gekocht en enkele dagen later bevestigd op de smartphone.

Vervolgens heb ik dan de smartphone geactiveerd en geprobeerd. Inmiddels was het weekend. Snel bleek dat android auto niet werkte.

Toen ben ik op 20 maart terug naar de winkel gegaan met de vraag om dit toestel om te ruilen wegens het probleem met android auto. Na oeverloze discussies( het waren de kabels , het was android 13, de fout zat in de auto enz ) maar iedere keer opnieuw proberen ( met andere en dezelfde kabels met toestellen van oneplus met android 13 ) bleek dat ik dus inderdaad gelijk had.

Is het nu normaal dat dit nieuwe toestel naar de herstelling moet en ik voor de rest in de steek gelaten wordt?

Waarom wil men gewoon niet ruilen voor eenzelfde smartphone. En wat met 14 dagen teruggave recht? TELENET?

Titel gewijzigd door Brent (mod) | Vorige titel: herroepings recht

 

0 Likes
3 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Smartphone functioneert niet correct, herroepingsrecht?

@pierrejame 

Je hebt min 14dagen heroepingsrecht op online aankopen.

Telenet hanteert in jouw geval nu de herstelling/garantie recht/plicht.

Daarmee ik meer voor online aankopen ben dan voor in winkel. Je hebt veel winkels die moeilijk doen, als je buitengaat en binnen 1uur al terug staat voor nieuwe te wisselen, en zij zeggen sorry dat is reparatie. (Er zijn er idd ook nog die het wel doen)

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Smartphone functioneert niet correct, herroepingsrecht?

Een screen protector bevestigen op het scherm is duidelijk een ingebruikname. Hierdoor kan men het toestel niet meer als nieuw beschouwen. Voor de rest sluit me aan bij het antwoord van @DeLLiAnO.

Weet ook dat je waarborg van twee jaar geschorst is gedurende de tijd dat je het toestel moet missen. Is het twee weken binnen, dan loopt uw waarborg tot 2 jaar en 2 weken sinds de aankoop.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Smartphone functioneert niet correct, herroepingsrecht?

Ook herroepingsrecht mag je het toestel niet gebruikt hebben

Bij een aantal winkels nemen ze hem wel terug maar daarna worden ze als 2dehands verkocht door de winkel

tegen korting prijs

Klant blij en de winkel verkoopt nog iets aan de klant

 

0 Likes