Beantwoorden
herman11
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

nieuwe klant bij telenet heb een iphone5 kan niet

ik ben donderdag van proximus over gestapt naar telenet .

De verkoper van telenet heeft een simkaart in m'n toestel (iphone5) gestoken .

Binnen de 48h zou deze kaart aktief zijn .

Helaas kan ik nog niet bellen .

Ik veronderstel dat dit aan de instellingen vh toestel schort maar kan het niet vinden .

 

 

0 Likes
6 reacties
TheMadhouse
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

nieuwe klant bij telenet heb een iphone5 kan niet

Hebt u het toestel al eens opnieuw opgestart?
Indien dit niet helpt even de klantenservice bellen.
Gaat wss niet aan een instelling liggen maar aan de activatie procedure bij telenet zelf.

Fijne zondag verder
0 Likes
Anou
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

nieuwe klant bij telenet heb een iphone5 kan niet

Hallo,
Heb je bij je oude kaart van proximus nog bereik dan is die van telenet nog niet actief
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

nieuwe klant bij telenet heb een iphone5 kan niet

Soms duurt een activatie wat langer. (Kan je wél SMS versturen en 4G?) Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Appo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
It's your ninth party! Smile! π-DAY! Dag van de Chocolade

nieuwe klant bij telenet heb een iphone5 kan niet

Waarschijnlijk is er iets mis gelopen met de overschakeling naar Telenet, want al je kkart actief is moet je kunnen bellen.

Helpdesk bellen 015666666

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

nieuwe klant bij telenet heb een iphone5 kan niet

Eventjes uitleggen hoe zo'n overdracht werkt.

Klant geeft zijn gsm nummer en simkaartnummer of,als het een nummer is die bij de vorige provider BTW of ondernemingsnummer klant was, het klantennummer bij de vorige provider.

Er wordt dan een request verstuurd naar die provider die het al of niet aanvaard voor diverse redenen.

Wordt het aanvaard dan wordt de procedure voor overdracht in gang gezet en krijg je een SMS via je oud kaartje die je daarvan verwittigd.

Dus terug naar de shop en vragen dat ze de doorgegeven gegevens eens nakijken. Of de klantendienst bellen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DannyDem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
My smart Valentine Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

nieuwe klant bij telenet heb een iphone5 kan niet

De overstap van mijn pa - van Proximus naar Telenet - was midden december binnen de 48 uur afgerond.
0 Likes