24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
ik ben donderdag van proximus over gestapt naar telenet .
De verkoper van telenet heeft een simkaart in m'n toestel (iphone5) gestoken .
Binnen de 48h zou deze kaart aktief zijn .
Helaas kan ik nog niet bellen .
Ik veronderstel dat dit aan de instellingen vh toestel schort maar kan het niet vinden .
Waarschijnlijk is er iets mis gelopen met de overschakeling naar Telenet, want al je kkart actief is moet je kunnen bellen.
Helpdesk bellen 015666666
Eventjes uitleggen hoe zo'n overdracht werkt.
Klant geeft zijn gsm nummer en simkaartnummer of,als het een nummer is die bij de vorige provider BTW of ondernemingsnummer klant was, het klantennummer bij de vorige provider.
Er wordt dan een request verstuurd naar die provider die het al of niet aanvaard voor diverse redenen.
Wordt het aanvaard dan wordt de procedure voor overdracht in gang gezet en krijg je een SMS via je oud kaartje die je daarvan verwittigd.
Dus terug naar de shop en vragen dat ze de doorgegeven gegevens eens nakijken. Of de klantendienst bellen.