24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Via Post Nl....bericht..aangemeld,maar nog niets ontvangen...men weet toch bij bestelling van nieuwe,dat gewoonlijk de vorige stuk is...dus beetje haast zou leuk zijn
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Vandaag besteld,morgen geleverd..dus dag 5 nu...post Nl
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja, als ik dat had geweten had ik ook niet mijn toestel bij Telenet besteld, maarja.
Ik zal even mijn telecom-verleden hieronder toelichten (voor de fun):
De problemen met "toestellen.telenet.be" waren niet echt de reden waarom we terug naar Orange gingen, het was meer de druppel. Het was vooral het mobiele netwerk van Base/Telenet in mijn buurt, en ook in omliggende gemeentes. De dekking is gewoon te slecht. Bij Proximus & Orange is het netwerk hier uitstekenend. Ook de klantenzone brak voortdurend, Telenet apps waren onstabiel, etc. Ook vond ik het vervelend dat ik geen controle had over mijn modem/router bij Telenet. Bij Orange kan ik die helemaal zelf instellen. Eén iets dat ik wel mis bij Telenet is de One Number (eSIM voor smartwatches), nu is mijn 4G Apple Watch een beetje nuteloos. Ik wacht op Orange om dit ook te ondersteunen. We betalen ook minder bij Orange, en we hebben nog steeds vast internet van Telenet over coax. Ik heb zoals je kan zien Telenet opnieuw enkele maanden geprobeerd, maar het mocht niet zijn.
Inderdaad hier regio Wijgmaal...zit met 2 versterkers in huis...en nu dat die van Fiberklaar hier om de 2 dagen aan mijn deur staan...tja...
Zoon woont in brasschaat,juist hetzelfde met problemen.
Overgestapt naar orange beter en goedkoper.
Is zeer tevreden.
Klantendienst is ook extern bedrijf vrees ik...maar via what's Up....normaal 5 werkdagen zei de mevrouw.. maar soms langer...tja wat moet ge..mmm..mijn geld terugvragen..owee ,dat zal ook wel een ramp worden...dus nog maar wat geduld volgende keer bestel ik voor die stuk gaat...;-)
Nee,nog niet...
Vandaag dag 10 .
Gisteren via Whatsapp met Telenet.Wij moeten wachten tot de collega's van de dienst verzending
uw toestel verzonden hebben .Oprechte excuses voor het ongemak.
Dus weeral met een kluitje in het riet zeker ?
Bij mij is het Dag 9....mijn vriendin vind het niet fijn meer...gisteren dezelfde op ne NL site 5 euro verschil nog voor hetzelfde model...maar ja uw geld terugvragen is zoals ik lees een ramp...weigeren aan de deur...ok....maar die moet eerst wel aan de deur staan natuurlijk...;-)
Na 13 dagen is het toestel in handen van postnl. Wordt vandaag geleverd .
Als dat maar goed komt ...
Haha....dan zit de samsung van mij er ook bij....post Nl,zelfs 15 minuten te vroeg geleverd..allee nog 2 uur bezig geweest voor alles in te stellen.....en hopla,mijn lief is zeer gelukkig,mag terug in bed inplaats de zetel...hehe....;-)...maar een betere info vanuit telenet ,waarom het langer duurt zou fijner zijn ....
Waarom het zo lang duurt?
Lesje voor de volgende keer.