Beantwoorden
beowulf
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

vervelende buitenlandse beller

all een week lichen die rond de avond self midernacht naar mij en naar mijn vrouw op onze gsm te bellen en het word stillaan vervelend te worden.

 

370-663-20-460
370-663-21-444
370-663-20-466

Tags (2)
4 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

vervelende buitenlandse beller

Je kan eens proberen de nummers te blokkeren via uw smartphones?

Je zou ook eventueel eens contact op kunnen nemen met de Telenet klantendienst, de nummers zijn misschien bij hen bekend. Ik zie wel via Google dat sinds gisteren (25 juni) veel mensen door een huilende stem geplaagd zijn via deze Litouwse nummers.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Kurt650129
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! Hi there!

vervelende buitenlandse beller

bij mij ook, zaterdagochtend om 06u50.

0 Likes
rijmenamgirl
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Alles op zijn plek! Netjes! It's your sixth party! De kop is eraf!

vervelende buitenlandse beller

Bij mijn dochter werd er ook gebeld vanaf precies dezelfde drie onbekende nummers die blijken een landcode van Lithauwen  te hebben. Na zo'n vijf  gemiste oproepen van die onbekende nummers hebben we toch eentje opgenomen die dan begon te huilen/creunen in een vrouwelijk stem in engels.  Als we haar woorden moeten geloven zou die eerder euphorisch sexueel actief te zijn dan gestressed maardie reageerd absoluut niet dus ik vermoed dat dit een opname is en niet echt een persoon die opneemt.   Raar maar waar.  Wel walgelijk vies taal en vervelend laat (23:19) -  nog vervelender aangezien we in Londen waren en dus roaming moesten betalen om zo'n stom telefoontje te ontvangen.

 

Tip: neem NIET OP van deze drie nummers.

 

+370 663 20 460 - begon vrijdag  24/6/16 om 23:19

+370 663 20 466 - begon zondag 26/6/16 om12:57

+370 663 21 444  - begon zaterdag  25/6/17 om 19:42 

 

Wij hebben een nummer terug gebeld om te vragen dat ze zou stoppen, maar aangezien die niet ophield met dat gekreun gaan we er vanuit dat dit een soot telefoon sex nummer is. Alle drie nummers meteen geblokkeerd.

 

Tags (2)
0 Likes
beowulf
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

vervelende buitenlandse beller

ik heb onlangs naar de politie geweest die hebben mij doorverwezen naar de ombudsdienst telecommunicatie die hebben gezegd dat het vervelend is en dat ze het niet kunnen traceren.

 

niet opnemen en zeker niet weer bellen dat kost je alleen maar centen.

 

het enige wat ge best kunt doen is de nummers direct blokkeren vanaf je telefoon.

 

ik heb onlangs nog een paar nieuwe nr bij 

 

blokkeren deze dan ben je er vanaf hopelijk bij mij ist nu gedaan tenzij ze met weer een nieuwe nr bellen.

 

370-663-20-466

370-663-23-400

370-663-21-444

370-663-20-460

370-663-20-329

0 Likes