24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Onlangs heb ik de zte blade v8 lite bij jullie gekocht....
Sinds enkele dagen niets dan problemen met de Blade v8 lite!
Batterij loopt plots supersnel leeg; laadt heel moeilijk op.
Als hij dan uiteindelijk toch moeilijk oplaadt, dan blijft hij op 12% voor uren ...
haal ik hem uit de stekker, dan loopt de batterij binnen de 10 min leeg.
Zelf met de batterij-en energie besparende modus aan!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey Charpix,
Heel benieuwd hoe dit nu effectief is afgelopen en/of opgelost?
Mvg
Olivier De Vriese
Ik had ook problemen met opladen van mijn ZTE Blade v8. Naar een telenetwinkel geweest want hij was nog in garantie. Daar wisten ze meteen waarvoor ik kwam toen ik ZTE zei. Er zijn blijkbaar nogal wat problemen met de usb-poort. Dus ze doen daar zeker niet moeilijk over, ze zeiden meteen dat dit gratis wordt gerepareerd in de garantieperiode. Het toestel is 2 weken in repair geweest en voorlopig werkt hij tiptop.
Hoy Wheng,
Ik heb hem vandaag ook in de winkel afgegeven en inderdaad een periode van 2 tot 3 weken werd vooropgesteld.
Mijn toestel is ook nog onder garantie dus hopelijk heb ik hem snel (en in goed werkende staat) terug!
@Ex-Netweter@ schreef:Hoy Wheng,
Ik heb hem vandaag ook in de winkel afgegeven en inderdaad een periode van 2 tot 3 weken werd vooropgesteld.
Mijn toestel is ook nog onder garantie dus hopelijk heb ik hem snel (en in goed werkende staat) terug!
Je krijgt hem wel leeg terug dus ik hoop dat je een backup van je gegevens hebt gemaakt 🙂
Hey Wheng, neen ik krijg hem echt niet meer aan de praat...
maar gelukkig stond het meeste in de cloud!
En contactpersonen stonden vooral op mijn gsm kaartje, dus zal wel meevallen.
Alle apps opnieuw installeren dus een half dagje zoet met instellen he?