Beantwoorden
Charpix
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

zte blade v8 batterij

Onlangs heb ik de zte blade v8 lite bij jullie gekocht....

Sinds enkele dagen niets dan problemen met de Blade v8 lite!
Batterij loopt plots supersnel leeg; laadt heel moeilijk op.
Als hij dan uiteindelijk  toch moeilijk oplaadt, dan blijft hij op 12% voor uren ...
haal ik hem uit de stekker, dan loopt de batterij binnen de 10 min leeg.
Zelf met de batterij-en energie besparende modus aan!

19 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

zte blade v8 batterij

Binnenbrengen zou ik zeggen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Charpix
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

zte blade v8 batterij

Eerst Vijftig euro betalen en dan 2 weken later horen dat dit niet onder garantie valt omdat er een paar krasjes opzitten, en laten herstellen voor het dubbele vd aankoopprijs zeker? 

heb hem ondertussen terug  aan de praat gekregen door een heuse constructie aan het oplaadpoortje te zetten.

ligt dus zeker niet aan moederbord, maar wel aan de usb ingang?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

zte blade v8 batterij

Dat klinkt niet erg veilig.

Ik begrijp niet goed waarom je geen gebruik maakt van je recht op garantie. Dat kost normaal gezien niets en je kan altijd op voorhand afspreken dat er contact met jou moet opgenomen worden als er dan toch iets betaald zou moeten worden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Charpix
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

zte blade v8 batterij

Tja; omdat ik naar een telenet center ben gegaan....

Daar wisten ze me te zeggen dat indien je gsm ook maar iets van gebruikersporen of krasjes ed heeft, de garantie sowiso zal vervallen.

Ook al heeft  het niets met het oorspronkelijke probleem(lees usb connector) te maken.

En ja, mijn gsm heeft eff een krasje of 2....

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

zte blade v8 batterij

Dat klinkt niet echt legaal. Staat dat zo in de voorwaarden?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

zte blade v8 batterij

Dat klinkt niet echt zoals het hoort.

 

Gedurende de eerste 6 maanden van de garantie is het zelfs zo dat de verkoper moet aantonen dat het probleem te wijten is aan een door jouw gehanteerd foutief gebruik indien hij herstelling zou willen weigeren. Een paar krasjes of gebruikssporen gaan dat volgens mij niet bewijzen.

 

Mocht je er met de verkoper niet uitkomen en je heb geen zin in een hoop gedoe, kan je misschien ook eens rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant ZTE.

 


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Charpix
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

zte blade v8 batterij

Nog niets opgelost....

Vindt ook nergens een oficielele blade smartphone repair dienst...

Probleem zou zijn(voor een nieuwe usb poort) dar de connector vast zit aan het moederbord en omslachtiger zou zijn om deze in 123 te vervangen(volgens een gsm reparatiedienst en dat telenet een soort van contract er mee heeft deze niet onder garantie te laten herstellen).

Soms lukt het laden wel na wat gedraai met de oplaadkabel 😞

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

zte blade v8 batterij

Als dat (niet onder garantie vallen) zo is, dan is dat zeker geen reclame voor TN. Was ik van jou, dan zou ik dat toch eens aankaarten via de Facebookpagina van TN.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
lariviere
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

zte blade v8 batterij

Ik heb net hetzelfde proleem met mijn ZTE blade V8.  Ik ben ook van de ene repairshop naar de andere gelopen zonder succes. Niemand lijkt mijn toestel te kunnen of willen maken. Heb jij enig idee aan welk onderdeel het zou kunnen liggen? Ik wil deze gsm erg graag terug aan de praat krijgen aangezien er belangrijke gegevens op staan. Naar de fabrikant terug opsturen is geen optie aangezien deze het toestel verplicht zijn te resetten voor privacyregels.

0 Likes
jefvdb
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

zte blade v8 batterij

Ik heb ook hetzelfde probleem. GSM is terug naar fabricant geweest en usb poort is vervangen. Nu zijn we 10 dagen verder het hij laadt weer niet deftig op. Zeer vervelend. Plus ik was alles kwijt van gegevens, stonden nog leuke foto's en dergelijke op 😞

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

zte blade v8 batterij


@jefvdb schreef:

Ik heb ook hetzelfde probleem. GSM is terug naar fabricant geweest en usb poort is vervangen. Nu zijn we 10 dagen verder het hij laadt weer niet deftig op. Zeer vervelend. Plus ik was alles kwijt van gegevens, stonden nog leuke foto's en dergelijke op 😞

 


Waarom heb je dan niet eerst een backup gemaakt?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Charpix
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

zte blade v8 batterij

Ze hebben mijn connector in een phonerepair kunnen solderen...helaas maar voor even:-\.

Nu zoeken ze naar een leverancier voor het stukje...moeilijk aan te geraken volgens hen, misschien zelf niet 

 

0 Likes
StevenDesmet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

zte blade v8 batterij

Inderdaad, waardeloos toestel, want ook hier een probleem met de laadpoort na amper 9 maanden gebruik!!! 😞 😞

 

OlivierDV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

zte blade v8 batterij

Oh nee.... ik hoopte nog even op een betere afloop maar ook de mijne heeft het van de ene dag op de andere laten afweten! Niets meer laden en het was anders nog wel zo'n net toestelletje!

 

Telenet dus maar eens lastigvallen!

0 Likes