24765
netweters
|
152526
antwoorden
|
20715
vragen
|
Onlangs heb ik de zte blade v8 lite bij jullie gekocht....
Sinds enkele dagen niets dan problemen met de Blade v8 lite!
Batterij loopt plots supersnel leeg; laadt heel moeilijk op.
Als hij dan uiteindelijk toch moeilijk oplaadt, dan blijft hij op 12% voor uren ...
haal ik hem uit de stekker, dan loopt de batterij binnen de 10 min leeg.
Zelf met de batterij-en energie besparende modus aan!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Eerst Vijftig euro betalen en dan 2 weken later horen dat dit niet onder garantie valt omdat er een paar krasjes opzitten, en laten herstellen voor het dubbele vd aankoopprijs zeker?
heb hem ondertussen terug aan de praat gekregen door een heuse constructie aan het oplaadpoortje te zetten.
ligt dus zeker niet aan moederbord, maar wel aan de usb ingang?
Dat klinkt niet erg veilig.
Ik begrijp niet goed waarom je geen gebruik maakt van je recht op garantie. Dat kost normaal gezien niets en je kan altijd op voorhand afspreken dat er contact met jou moet opgenomen worden als er dan toch iets betaald zou moeten worden.
Tja; omdat ik naar een telenet center ben gegaan....
Daar wisten ze me te zeggen dat indien je gsm ook maar iets van gebruikersporen of krasjes ed heeft, de garantie sowiso zal vervallen.
Ook al heeft het niets met het oorspronkelijke probleem(lees usb connector) te maken.
En ja, mijn gsm heeft eff een krasje of 2....
Dat klinkt niet echt zoals het hoort.
Gedurende de eerste 6 maanden van de garantie is het zelfs zo dat de verkoper moet aantonen dat het probleem te wijten is aan een door jouw gehanteerd foutief gebruik indien hij herstelling zou willen weigeren. Een paar krasjes of gebruikssporen gaan dat volgens mij niet bewijzen.
Mocht je er met de verkoper niet uitkomen en je heb geen zin in een hoop gedoe, kan je misschien ook eens rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant ZTE.
Nog niets opgelost....
Vindt ook nergens een oficielele blade smartphone repair dienst...
Probleem zou zijn(voor een nieuwe usb poort) dar de connector vast zit aan het moederbord en omslachtiger zou zijn om deze in 123 te vervangen(volgens een gsm reparatiedienst en dat telenet een soort van contract er mee heeft deze niet onder garantie te laten herstellen).
Soms lukt het laden wel na wat gedraai met de oplaadkabel 😞
Als dat (niet onder garantie vallen) zo is, dan is dat zeker geen reclame voor TN. Was ik van jou, dan zou ik dat toch eens aankaarten via de Facebookpagina van TN.
Ik heb net hetzelfde proleem met mijn ZTE blade V8. Ik ben ook van de ene repairshop naar de andere gelopen zonder succes. Niemand lijkt mijn toestel te kunnen of willen maken. Heb jij enig idee aan welk onderdeel het zou kunnen liggen? Ik wil deze gsm erg graag terug aan de praat krijgen aangezien er belangrijke gegevens op staan. Naar de fabrikant terug opsturen is geen optie aangezien deze het toestel verplicht zijn te resetten voor privacyregels.
Ik heb ook hetzelfde probleem. GSM is terug naar fabricant geweest en usb poort is vervangen. Nu zijn we 10 dagen verder het hij laadt weer niet deftig op. Zeer vervelend. Plus ik was alles kwijt van gegevens, stonden nog leuke foto's en dergelijke op 😞
@Ex-Netweter schreef:Ik heb ook hetzelfde probleem. GSM is terug naar fabricant geweest en usb poort is vervangen. Nu zijn we 10 dagen verder het hij laadt weer niet deftig op. Zeer vervelend. Plus ik was alles kwijt van gegevens, stonden nog leuke foto's en dergelijke op 😞
Waarom heb je dan niet eerst een backup gemaakt?
Ze hebben mijn connector in een phonerepair kunnen solderen...helaas maar voor even:-\.
Nu zoeken ze naar een leverancier voor het stukje...moeilijk aan te geraken volgens hen, misschien zelf niet
Inderdaad, waardeloos toestel, want ook hier een probleem met de laadpoort na amper 9 maanden gebruik!!! 😞 😞
Oh nee.... ik hoopte nog even op een betere afloop maar ook de mijne heeft het van de ene dag op de andere laten afweten! Niets meer laden en het was anders nog wel zo'n net toestelletje!
Telenet dus maar eens lastigvallen!