Beantwoorden
StefanDH
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Access point WNDR4300-TN met powerline PG9072/3-TN

Tot voor kort had ik een powerline Devolo dLAN-200 AVmini en hierop mijn access point WNDR4300-TN aangesloten en met 1 SSID voor modem en AP. Zo had ik een mooi werkend eengemaakt netwerk.

Recent heb ik 2 powerline sets PG9072/3-TN in huis gehaald. De 2x PG9072-TN staan boven en werken goed, de 1ste PG9073-TN zit uiteraard in de Telenet modem, maar de 2de PG9073-TN heb ik ook ingeplugd in de hoop hier mijn WNDR4300-TN weer op aan te sluiten.

Het 2.4 Ghz lampje is groen en het 5 Ghz lampje is blauw, zoals het hoort. Maar ik krijg geen wifi-signaal meer op de WNDR4300-TN.

Zou dit moeten werken, of valt dit onder "goed geprobeerd, maar helaas"? En hoe kan ik het configuratie scherm van mijn AP bereiken? Het is al zo lang geleden, dat ik niet meer weet hoe ik ooit die instellingen heb gewijzigd.Verlegen smiley

0 Likes
2 reacties
StefanDH
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Access point WNDR4300-TN met powerline PG9072/3-TN

Nog vergeten te zeggen; de wifi analyzer op mijn Android gsm vindt de NetGear AP wel, mét correcte SSID.

0 Likes
BenBaetens
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
WOW, overzichtelijk! Warming up? π-DAY! O dierbaar België..

Access point WNDR4300-TN met powerline PG9072/3-TN

@StefanDH: De instelling van jouw router kan je aanpassen via volgende link: 

192.168.0.51

 

Standaard gebruikersnaam is admin en standaard wachtwoord is ook admin (tenzij je dit hebt aangepast in het verleden).

 

Let wel op dat je verbonden bent met jouw router, want anders ga je niet in de instellingen geraken.

 

De handleiding vind je via volgende link:

https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/downloads/Access_Point_E16_Instal_...

 

0 Likes