Beantwoorden
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Activering Telenet 360° Wifi loopt mis

Je kan begrip hebben voor de problemen met hun nieuw IT-systeem, maar het loopt toch de spuigaten uit.

Ik bestel op 29 maart de nieuwe F@st modem met Pod.
Ik krijg eerst een mail dat de producten niet meer in voorraad zijn. Een uurtje later een mail dat ze verzonden zijn.
Dit vond ik al vreemd.

Op vrijdag 31 maart sluit ik de modem aan, maar bij de activatie loopt iets mis.
Dus telefoontje naar de klantendienst. Ze vroegen het MAC-adress en zouden een ticket aanmaken voor de achterliggende diensten.
Het zou 1 tot 3 dagen duren voor het in orde  komt. Ik mag van geluk spreken zegt de klantendienst, dat deze dienst ook op zaterdagen werkt.
Ik zou een sms krijgen als het in orde zou zijn. Ondertussen blijft de witte modem actief staan. Wat een geluk 🙂
Op 4 april neem ik contact via Whatsapp.
Dit is het antwoord
"helaas is het dossier dat naar de achterliggende dienst is gestuurd, nog niet behandeld. Onze excuses voor de lange wachttijd, het is momenteel erg druk op onze klantendienst. Ik heb momenteel jammer genoeg geen manier om de verwerking van je dossier te versnellen."

Op 6 april bel ik nog eens om te vragen hoe het zit. Antwoord: jou dossier gaat vandaag behandeld worden.
Nadien neem ik nog 7x contact op via Whatapp. Steeds een antwoord met excuses en beloftes.

Op 14 april antwoorden ze nog via Messenger dat ze mijn dossier nog eens met prio hebben verstuurd.
Ook de medewerker die mij opbelde na een klacht via het contactformulier beloofde een prio afhandeling van het dossier.

Op 18 april nog maar een een contactformulier ingevuld. Want via Messenger en Whatsapp krijg je enkel de standaard antwoorden.
Gisteren, 21 april, een telefoontje van Telenet. Deze medewerker zei onmiddellijk: je hebt nog nooit met de technische dienst gebeld. Ik zal je doorverbinden want enkel wij kunnen dit. (???)
Na doorschakeling vraagt deze medewerker naar de EAN code op de doos. Hij roept er nog een collega bij. 
Ik hoor beide op de achtergrond overleggen. Ze vragen zich af welk type modem ze moeten aanduiden in het systeem en ze zeggen: we moeten de code invoeren zodat de voorraad klopt. (dit snap ik niet hoor)
Ondertussen krijg ik 3 mails binnen van Telenet. Eentje met aanpassing van mijn diensten. Twee mails dat ik de nieuwe F@st modem in een winkelpunt kan afhalen.
Ik heb er verdorie eentje liggen.
Na een half krijg ik de raad om de F@st modem opnieuw aan te sluiten. De activatie kan tot 2 uur duren. Als het dan nog niet opgelost moet ik terugbellen (slik)
Je kan het al raden. Niks actief. Dus maar weer bellen en meer dan een half uur wachten en luisteren naar de muziek die we ondertussen al van buiten kennen.
Nog maar eens de uitleg doen. Antwoord: ik zal een dossier voor je opmaken voor de IT-diensten.
Mijn vraag om mij door te verbinden met de persoon van enkele uren daarvoor kan hij niet. Hij ziet wel dat het iemand van Hasselt was.
Mijn witte modem is volgens de medewerker gedeactiveerd. Deze kan ik dus niet meer aansluiten. 
Het dossier zou binnen de één werkdag worden behandeld, dus uiterlijk maandag. Hoezo, ze werken toch ook op zaterdag beweerde iemand einde maart.
**bleep**, een weekend zonder diensten.
De medewerker vraagt ook nog waarom ik de witte modem en powerlines nog niet heb binnen geleverd.
Nou, zolang mijn F@st modem niet werkt ...

Ik sluit toch de kubus modem weer aan. En hij werkt dus nog. Wat een klucht.

Ik had verschillende keren voorgesteld om deze F@ast modem om te ruilen. Eentje die ze wel kunnen activeren. Maar dat kan niet.

Ik wil ook vanaf begin april Play More stopzetten wegens te weinig nieuwe series en films.
Maar dit kan ook niet vermits er nog lopende activaties zijn.

Je zou voor minder de moed verliezen

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Klantendienst & Back office

0 Likes
16 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Activering Telenet 360° Wifi loopt mis

Het vervolg:

Net belt iemand van de klachtendienst mij op.
Play More is stop gezet.

Dan zei ze dat ze het probleem van de modem zou oplossen.
In wacht gezet en dan kreeg ik de technische dienst aan de lijn.
Persoon krijgt de modem niet geactiveerd.
Hij heeft nog maar eens een dossier opgemaakt voor de Back Office. De elfenderstigste keer
Hij mag zelf niet bellen met de Back Office dienst om te vragen wat er scheelt.
Dan de troostende woorden, het is nog vroeg. Misschien komt het vandaag nog in orde.

Werkt er wel iemand die een probleem kan oplossen?

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Activering Telenet 360° Wifi loopt mis

wat is dat allemaal voor zever hij mag zelf niet bellen om te vragen wat er scheelt ? die "achterliggende dienst" is een mysterieus geval ze worden langs alle kanten afgeschermd en nog krijgen ze hun achterstand niet weggewerkt ...... als niemand ons klanten iets verteld dan moeten wij gissen ....

Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: ongepaste uitdrukking verwijderd