Beantwoorden
Fuchske86
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geel lampje access point, wel wifi

Hallo, ik had al contact opgenomen met Telenet maar aangezien ik wel internet heb kunnen ze mij nu in deze Corona tijd niet verder helpen. Ik heb dus een Accespoint van Telenet, deze werkt want ik heb wel wifi overal maar deze is wel ongelofelijk traag, er branden na volledige opstart geen groene lampjes meer enkel het onderste balkje (moet normaal wit branden) blijft geel knipperen. Kan iemand mij helpen, ik heb al reeds alles gereset en terug opgestart maar dit blijft zo. Alvast bedankt! 

Grtjs

0 Likes
17 reacties
Cru
Freshman Bijna Allesweter
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

jawel, 

ken de situatie niet maar als je een modem of AP aansluit zonder toevoer heb je ook "wifi" > draadloos toegangpunt, daarvoor heb je nog geen internet (verbonden, geen internet)

mss ben je nog verbonden met de modem? (ik ken de afstand niet)

kan je met iets anders testen?

tv, decoder, game console? iets met een utp aansluiting 😄

0 Likes
Ex-Netweter

Hoi. Ik had sinds enkele dagen exact hetzelfde probleem. Na al meer dan een jaar zonder problemen te hebben gewerkt, werkte wifi ineens veel trager, maar ik had wel nog steeds verbinding. Vanmorgen zag ik per toeval ook dat mijn access point geel-oranje flikkerde (nog niet naar gekeken). Ook bij mij vermoedelijk het gevolg van een stroomuitval, want ik moest mijn oven ook opnieuw instellen.

Ik heb het gewoon gedaan op de manier dat ik altijd elektrische toestellen reset, misschien niet de officiële manier maar het werkt wel. Ik heb de adapter van de access point ongeveer 1min uitgetrokken en dan terug ingestoken. Na ongeveer 2min lichtte het witte licht weer op en was het voor mij opgelost.

Groetjes,

Dries

Fuchske86
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Inderdaad ik had net hetzelfde probleem heb dit ook geprobeerd en bij mij ist nu ook in orde 👍🏼 thx!