Beantwoorden
kristientje
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Gratis WiFi-booster bestellen via Telenet-app lukt niet

Hey, ik had graag de gratis extra powerline adapter of wifibooster gehuurd. via de app van Telenet, maar dat lukt, na oneindig vergeefse pogingen, nog steeds niet. Zijn er tips of andere mogelijkheden om die te bekomen? en kan je ergens de keuze mogelijkheden bekijken wat telenet in aanbieding heeft.5FCCFC73-0FEF-42C3-9BD0-CAC07D4F96DE.png

 

134AC89A-0BBB-4C6D-9EF9-B606A4FD4311.png

 

AAFE6882-DB90-4218-AA5E-ED8EE2871694.png

 

A9BDA4C2-5A95-4651-98F7-18FC38A15640.png

 

0 Likes
18 reacties
kristientje
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Gratis WiFi-booster bestellen via Telenet-app lukt niet

ik wou enkel proberen voor een gratis wifibooster te huren , met de hoop dat ik beter internet zou hebben . mijn keuken ligt aan de living vast, hier is geen deur tussen. enkel ligt er een kleine berging aan de keuken waar de modem staat .die bevind zich recht tegen de muur, en aan de andere kant van diezelfde muur staat mijn imac en laptop , er is dus in principe zo goed als geen afstand tussen, en ook komt in de living de andere internet kabel binnen, maar deze is rechtstreeks verbonden met de digicorder. ik weet niet of deze informatie helpt, ik wil echter geen problemen zoeken hoor waar er geen zijn. het is enkel dat telenet toch 130 euro per maand kost en vind dit zonde van het geld voor een internet verbinding die niet naar behoren werkt.

0 Likes
kristientje
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Gratis WiFi-booster bestellen via Telenet-app lukt niet

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Gratis WiFi-booster bestellen via Telenet-app lukt niet


@kristientje  schreef:

ik wou enkel proberen voor een gratis wifibooster te huren , met de hoop dat ik beter internet zou hebben . mijn keuken ligt aan de living vast, hier is geen deur tussen. enkel ligt er een kleine berging aan de keuken waar de modem staat .die bevind zich recht tegen de muur, en aan de andere kant van diezelfde muur staat mijn imac en laptop , er is dus in principe zo goed als geen afstand tussen, en ook komt in de living de andere internet kabel binnen, maar deze is rechtstreeks verbonden met de digicorder. ik weet niet of deze informatie helpt, ik wil echter geen problemen zoeken hoor waar er geen zijn. het is enkel dat telenet toch 130 euro per maand kost en vind dit zonde van het geld voor een internet verbinding die niet naar behoren werkt.


normaal zou het qua bereik geen probleem mogen zijn, zonder test kan je voort gaan op de 2 muren regel, AP plaatsen in een ruimte waar er 2 muren tussen zitten van de modem

 

wil je echt zeker zijn zou je eens de RSSI moeten nazien

= wifi bereik

 

normaal kan je dit zien via imac,

gebruik zelf geen Apple maar je kan ergens onder wifi instellingen ren RSSI waarde zien (ergens onder meer info van je wifi verbinding)

kan je eens kijken?

0 Likes
kristientje
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Gratis WiFi-booster bestellen via Telenet-app lukt niet

zal eens proberen of ik iets kan vinden, ben eerlijk, echt een groentje op dit gebied🙈

0 Likes