Beantwoorden
timvdb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Aanmelden op Playstation Network - Foutcode: CE-33729-4

ik kan me niet aanmelden op het playstation netwerk via de wifi thuis maar wel via 4G?? ( de playstation is wel verbonden met de wifi)  krijg ook een foutcode CE-33729-4 maar vind niet veel oplossingen, niets helpt.  ps: port forwarding heb ik geen verstand van.

0 Likes
3 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Aanmelden op Playstation Network - Foutcode: CE-33729-4

Port-forwarding zou niet nodig moeten zijn. Dit is volgens verschillende fora een probleem van Sony. Ze blokkeren (ban) verschillende adressen. Bij veel gebruikers duurde het 24 uur, daarna werkt alles weer. Anders even de helpdesk van Sony bellen.

 

Hoe lang heb je het probleem al?


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
timvdb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Aanmelden op Playstation Network - Foutcode: CE-33729-4

paar weken geleden kon ik spelen en vanaf gisteren kan ik niet meer verbinden met playstation netwerk

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Aanmelden op Playstation Network - Foutcode: CE-33729-4

@timvdb  kijk best ook eens na dat de psn services draaien voor playstations. Je kan dit nakijken op : https://status.playstation.com/en-us/

Als alle services up and running zijn, is dat deel ook in orde. 

Het kan ook zijn dat je user profiel defect is, misschien kan je inloggen met een ander profiel om eens te testen ? 

Check voor alle zekerheid ook of alles in orde is op netwerkniveau. Dit kan je doen door het volgende uit te voeren : SettingsNetworkTest Internet Connection 

Op het forum van Playstation is ook te zien dat het probleem is met het publiek ip adres dat je hebt. Dus best even naar Telenet bellen en vragen of je geen ander extern ip adres kan krijgen. Dit zou het moeten verhelpen. Nadat ze het ip adres hebben veranderd best even een reboot uitvoeren van de router thuis.

Succes!


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.